Splinterlands a #cesky

in #cesky3 years ago (edited)

Tenhle článek měl vyjít až v neděli. Ale situace na Splinterlands se rychle vyvíjí. Takže si dovolím psát už dnes.

Tito hráči užívají tag #cesky , nebo s ním mají nějakou spojitost:

Jméno hráčeLigaPower
@cryptoinvestsvkSilver III16.310
@godfishBronze II1575
@greenmask9Bronze III345
@ibelinSilver III23.050
@jedenjendaBronze II4.990
@krakiBronze III240
@krakonosBronze II685
@kreurGold II157.655
@pavelskuNovice40
@softaChampion x704.476
@taziSilver III16.605
@zirkonovBronze II1300
@zirkyBronze III230
@zeero22Bronze III20

Tabulka není úplně přesná. Něktečí hráči nehrají pod svým tagem. (To jsou ty nuly.) A pak ještě @tazi sem tam někomu deleguje, což zkresluje výsledky na obě strany. Bylo by pro mě příliš pracné započítávat kartičky na trhu a pronajaté... No a taky jsem si data zjišťoval k určitému minuléme okamžiku. Zkrátka, tabulka je čistě orientační.

Co je nového? Vyskočily ceny kartiček. Ta nejlevnější z 0.07 USD na 0.13 USD. Některé kartičky poskočily méně, jiné více, ale trend tam je. Díky vzestupu DEC, pokud máte nějakou zásobu, a hive, se ale ceny v DEC skoro nepohnuly.

@tazi založil gildu #cesky . Přizval nás. Já se sotva naučil vyhrávat bitvy. Fungování gildy je pro mě španělská vesnice. Budou koukat, abych viděl.

Není to jediná gilda v českém jazyce.

obrazek.png
Zato bude jistě nejúspěšnější.

Jo, naučil jsem se metodou eperimentů pokus-omyl vyhrávat. Zařídil jsem si jednu optimální squadru. Kterou sem nedám, dám ji na Discord. Stačilo získat jednu jejidnou kartu... Vyhrávám teď v Bronze II sedm z deseti zápasů. Chápu, že každý level výš se situace promění.

@bucipuci kdysi (jak je ten čas relativní) studoval a zveřejňoval novinky na Hive pro #cesky . Pokusím se o totéž v rámci Splinterlands. Zítra bych měl mít skoro volné dopoledne. Ale samozřejmě uvítám, když kdokoliv jiný zveřejní, co ví o fungování gildy atd.

Pokud se chcete podělit o Vaše vítězné squadry, tak nejlépe na Discordu. Žijeme ve světě protkaném špiony všeho druhu...

Pokud zveřejníte upřesnění/komntář, zahrnu do tohoto článku formou dodatku, případně upravím tabulku.

kraki-a.png

Sort:  

@zirky 230 power Bronze III

Díky, zahrnuto.

Omlouvám se, trochu jsem se spletl. Power je 230. 1300 je umístění.

Ještě hraje @timehacker, ale podle všeho zatím nemá spellbook.

Zdá, se že je opravdu neaktivní.

Presne tak, asi pred 2 dnami som sa tam prihlasil cez ten Tvoj link (ak to tam niekde vidis), ale spellbook este nemam.

Vidím. Bez spellbooku za deset dolarů se nedají sbírat denní ani sezónní odměny. A asi nedostáváš ani DEC. Ta investice se mi vrátila asi za deset dní, přičemž jsem měl dost smůlu na drop.

Tak už mám aj spellbook, som zvedavý ako sa mi bude dariť :)

@tazi založil gildu #cesky

Zajímavé. Myslel jsem, že @tazi bude tryhardit v nějaké top guildě. Možná se posléze přidám.

Já nejsem žádný velký hráč... To mezi sebou máme jiný kádry 🤣
A navíc jsem tak trochu patriot 🤣

J, tak mě můžeš přizvat a možná se stihnu přihlásit ještě na nadcházející Brawl :)

Na brawl musíme postavit arénu, ale pozvánku máš ;)

môžes pls opraviť moje meno na @zeero22 :) a ligu Bronze III ? :) a ďakujem za super zhrnutie :)

Ovšem.

vdaka, a pripojil som sa na discord pod nickom "deepologic" , len pre poriadok aby ste si nemysleli že nejaký spamer tam napochodoval :)

Ano, vidím...

Moje power je 4990, jen par karet pronajímám dal. :)

Díky, zapracováno.