Tydýtovy budoucí kryptomiliony

in #cesky3 years ago

Tak tedy, kdo by nechtěl být kryptomilionářem? Nemyslím tím mít miliony listoshi, myslím tím vlastnit miliony dolarů v kryptoměnách. Ale správný kryptoměnář vlastně nikdy nepočítá v jakékoliv fiat měně... Tak se do toho zase zamotávám. Prostě chci psát o tom, jak hodlám být kryptoboháčem.

No, můžete si kryproměnu jednoduše koupit. Ale to jednak neumím, jednak je to příliš nezábavné. Kryptoměnu je třeba si natěžit, nebo vydělat. Málokdo ze čtenářů má asi tak dobré podmínky pro těžbu jako já... Nebo jste také někdo spolumajitelem malé vodní elektrárny? Instalovaný výkon 10kW/h.... I když elektrárna je tuším od roku 2018 vypnutá. Stejdu už to nebavilo. A já ji nerozjedu, protože jsem technický tydýt. Tudíž si musím kryptoměnu vydělat.

Vydělat si umím jednak na faucetech, jednak psaním na Hive, nebo i na Steemitu. Vydělat na faucetech... No, vzpomínám, jak jsem si v roce 2017 přišel celkem bez námahy tímto způsobem na nějakých 10.000 satoshi denně. Tehdy to bylo asi 6,- Kč. Jenomže jsem si je nenechal. Prodal jsem je. Dneska by to byla stovka. No nic. Aspoň jsem neinvestoval do žádného Ponzziho schématu a neztratil klíče... Zatím.

Dneska už se faucety nevyplácejí... Nevyplácejí. Co když opravdu jednou bude satoshi za tu korunu? To by znamenalo proti dnešku stonásobek ceny. Mám v kryptu nasysleno asi 500 USD. Převážně na Binance. Je tam nějaké úročení. Na BTC 1,2% p.a., na doge 5%, na tetheru 6%, na LTC 0,56%... Hází mi to asi 40 haléřů denně...ů

Takže si budu muset své bohatství vypsat... Zatím jsem asi na 8.500 HP a 120 SP. K čemu Steemit? Na uveřejňování zpráv z Drugwars a Actifitu. Ono to ty 2 - 3 steemy za týden hodí. Padesát doláčů do roka... Tas ten fiat... Ale proč ne?

Kolik si průměrně vypíšu hive? Tady zoufale nevím a jsem líný počítat. Hive-now.com mi tvrdí, že vydělávám denně asi 3 Hive. Půlka do HP, půlka do HBD. Tu půlku v HBD budu převádět pryč. Mělo by to být asi za 50 hive na měsíc. Čekám na cenu 0.5 USD za hive. Pak začnu postupně směňovat za tether, případně za BTC. Polde toho, jestli si budu myslet, že cena krypta ve fiatu stoupne nebo klesne... To by bylo 600 hive za rok. To jsem na 200 USD. Ja vím, nemá se to přepočítávat. Dalších 600 hive se promění v HP.
obrazek.png
Pak tu máme kurátorství. Program mi hlásí asi 8.8% p.a. zisku. Tomu nerozumím. To je nějak moc. To by mi mé HP 8.400 nesly skoro 750 hive ročně? Nevím, nepočítal jsem to. Navíc jsou tu ta 3,23 % p.a. za držení HP. To by bylo ... To asi blbě počítám... Opravdu 255 hive ročně?

A pak jsou tu ještě tokeny. To mám hrubou představu, že to sype asi 10 hive týdně... To je 2.100 hive ročního potenciálního zisku. To je dnes asi 700 USD. Kolem 21.000,- Kč. Pokud nepočítám blbě, a to já ale možná počítám.... No, to už stojí za zdanění!

Ale dostanu se tak na miliony dolarů? Něco musím zlepšit. Psát víc článků? To není řešení. Většina z nás hlasuje automaticky. Máme nastaveno, jak velký upvot, kolikrát do týdne a kolikrát za den. Jeden článek + actifití hlášení, to je asi maximum.

Zlepšit své kurátorství... Tak to fakt nevím jak. Vím, že @phortun je skoro na 15% ... @godfish na 12% atd. Mám nastavenu 4.minutu hlasování v #cesky a #poliac . Hlasovat jinde? Výjimečně.

Takže jedině psát kvalitnější články. A cizojazyčně. Nabizejí se numismatické a filatelistické příběhy. Jenomže... #leofinance mi říkají, že jsem "muted". Nevím, co tím myslí, ale neplatí mi. Takže na to musím nějak přijít a zajistit si, aby to stáhli...

No a pak je tu ještě jedna možnost. Spoléhat se, že když je štěstí unavený, sedne i na kryptotydýta. A nejblbější sedlák má vždycky největší brambory... Hele, kdo se znáte s Ellonem, nemůžete mu říct, že s tím doge to bylo fajn, ale měl by ještě pochválit LTC... ?

kraki-a.png

Sort:  

Tak k tvému holdingu přihodím ještě !wine


Congratulations, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINE With @krakonos.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 1/1 Successful Calls.

wine-greeting
Total Purchase : 23932.000 WINE & Last Price : 0.290 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 0.271 HIVE

Když se někdy loni začátkem září propadl Hive na polovinu ceny, tak jsem něco nakoupil (ne jako "vážnou" investici, jen na zkoušku pár stovek), protože jsem si říkal, to je krátkodobý výkyv, za dva týdny se mi to vrátí. Trvalo to pět měsíců, ale vypadá to, že jsem vydělal.

Naproti tomu na freebitco.in jsem se různými kombinacemi her a sázek dostal během měsíce z nuly na nějakých 30 000 satoši, a jak lehce nabyl, tak lehce pozbyl :)
!WINE


Congratulations, @pavelsku You Successfully Shared 0.100 WINE With @krakonos.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 1/1 Successful Calls.

wine-greeting
Total Purchase : 23932.000 WINE & Last Price : 0.290 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 0.271 HIVE

Z freebitco mám podobné zkušenosti. Dnes už tam jen občas syslím, zásadně neplayu.

Tak to vypadá, že sis svůj úmysl nás opustit opět definitivně rozmyslel a místo toho je tu teď vize Krakonoše-kryptomilionáře :) To chválím. Cíle je třeba si stanovovat vysoké. Ty procenta sedí. Já už párkrát udělal na kurátorství skoro 500 Hive za měsíc, tak proč bys ty nemohl mít 750 za rok. Ten úrok taky odpovídá. U mě aktuálně téměř 4 Hive denně...

Pokud jsi u LeoFinance vedený jako muted, tak jsi asi dělal něco, co se jim nelíbilo. Neřekli ti k tomu víc?

Vůbec netuším, kdy mě zabanovali, ani proč. Poradíš, dde se na to můžu zeptat?

Já do té komunity přispívám prakticky jen svými tipovačkami a moc známých tam nemám, ale zkusil bych se asi poptat někoho z jejich moderátorů...

Bez názvu.png

Oslovit přes wallet? Tedy poslat jim 0.001 hive s dotazem, nebo jak a kde?

Normálně přes komentář. K nějakému jejich článku nebo komentáři. Určitě jsou i Discordu.

Leofinance tuším akceptuje pouze články alespoň vzdáleně týkající se financí. Nelze tam postovat cokoliv.

To rozhodně nedělám...


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Těch 8.8% za kurátorství by se určitě dalo optimalizovat, ale znamená to nějakou práci navíc. Obecně nejvýnosnější je "lovit velryby" - tj. hlasovat tam, kde předpokládáš že budou později hlasovat uživatelé s velkou HP. To se ale snaží dělat celkem dost lidí a botů, takže na to aby se člověk dostal k/přes 15% je asi potřeba naprogramovat vlastního bota anebo minimálně často optimalizovat automatické hlasy.

Osobně jsem něco nad 12% (teď budou u mě zkreslená čísla, protože jsem nedávno power-upnul 20% mé HP) a daří se mi při tom hlasovat pro ty, pro které chci hlasovat, což je pro mě důležitější než dostat nějakou tu desetinku HIVE denně navíc. Chápu, že pro lidi co mají 100x více HP než já to může být mnohem významnější než nějaká desetinka denně a tak to mohou vidět úplně jinak. To už bych si toho bota také šel naprogramovat... (a pořád se snažil hlasovat pro ty, pro které chci hlasovat)

Osobně mě spíše láká něco pro blockchain vytvořit... pořád tady vznikají nové projekty, třeba nedávno !wine


Congratulations, @kreur You Successfully Shared 0.200 WINE With @krakonos.
You Earned 0.200 WINE As Curation Reward.
You Utilized 2/2 Successful Calls.

wine-greeting
Total Purchase : 23932.000 WINE & Last Price : 0.290 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 0.271 HIVE

Od zadu. Já nejsem schopen programově nic vytvořit. Já jsem jen nadhazovač nápadů...
Taky preferuju dávat hlasy v #cesky , i za cenu toho, že mám nižší zisk. Ono je to i pro mě finančně výhodnější. Já hlasuji pro ně, oni pro mě. Je to jistější zisk než nahánět velryby...

Koment, který jsem sem původně zamýšlel, jsem přetavil v post ;)

!BEER
!WINE


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

no tak víš jak já si mislím že LTC má ještě čas,

a taková otázka stranou, když nepíšeš o kryptoměnách, ale jen o nich přemýšlíš tak kolik času ti zabere takovádle myšlenková úvaha

To se časově odhadnout nedá... Myšlenky se toulají kdy chtějí a kde chtějí. Někdy přemýšlím cestou do schodů, někdy na WC, někdy v tramvaji... Někdy 10 vteřin, někdy 10 minut. Neumím říct. Mozek pořád něco převaluje.

:) dík za odpověď

pro mě je totiž největší záhada jak přemýšlí ostatní :) tak občas mě napadne se zkonfrontovat s tím jak to mají ostatní v hlavě, teda ne s obsahem ale spíše jako konfrontace procesů...