Zbytečný článek o tokenech, který málokoho obohatí

in #cesky11 months ago


Kdepak článek bez fotky... Ale co přidat? Co pořád přidávat? Kafemlejnek! Nepředstavuje u nás doma dekoraci. Já na něm opravdu melu zrnkovou kávu. Není to mletí dokonalé a jednoduché. Naopak, a je docela časově náročné. Ale...

Já vůbec vykonávám spoustu věcí nedokonale, nejednoduše a časově náročně. A často se stále opakuji. Inu, i proto ten kafemlejnek.

Přemýšlím, jestli nezačít pro sebe používat ještě jeden účet, tag. Bez souvislosti s #cesky. Abych toto nevykořisťoval. Z čistě komerčních důvodů. Protože mě Leoš zabanoval... Psal bych tam béčkové věci... Pár fotek a anglický text z překladače.

Je to proti smyslu existence Hive, ale zakázané to snad není. Vlastně bych vykořisťoval celý Hive svými shitposty... (V angličtině mi to vyjádření přijde skoro jazykově neutrální.)

Když jsem nemocný doma, mám na psaní čas... Ale stejně jsem už dva dny neměl náladu. Weekend s rodinou. Když chodit moc nemůžete a navíc Vás každý krok bolí... Neodehrávám kompletně ani Splinterlands. Jen pár soubojů za den.

Druhý účet je nejspíš pitomost... Možná z experimentálních důvodů, do zásoby... S jedním postem, aby tam bylo zastakovaných 10 HP, které by z automatického hlasování něco nesly. Zastakovat tam tokeny v rámci nějaké komunity, pro kterou by hlasoval. Třeba už takový účet někdo máte....

Tokeny. O nich můj článek hlavně bude. Kdo je schopen napsat stodolarový článek, pro toho je to logicky jen bezcenné smetí. Ale když píšete články čtyřdolarové... Pro mě je to navíc i zábava. Přijít na to, jak je získávat.

Je fajn, když skupina, která upvotuje článek, má zastakované stejné tokeny, jaké jsou na liště článku. V poslední době jsem pro sebe objevil tag #cent.

Taky jsem našel volby !MEME a !gif .Něco jimi rozhodně přivolávám. Obrázek určitě. Někdy snad i upvote... Myslím, že s nimi moc neplevelím. Používám je až na několik dní staré články, u kterých už veškerá diskuse skončila.

Nadále využívám služeb http://droida.ch/hive/ Volám tak upvoty pro svoje články. Přivolám tím asi 30 hlasujících robotů. Kteří mají dohromady hlasovaní sílu asi 0,03 hive...

Stále existuje volba !hivebits Můžete si tak zavolat výhradně pro svůj článek token, který má momentálně cenu 0.0026 hive. Udělali byste to? Já samozřejmě ano. Většinou. Co můžete čekat od člověka, který protáčí faucety?

Využívám @kraki -ho účet k prozkoumávání Threads na Leo. Přišel, viděl, nepochopil. Dávám tam odkazy na jeho články na Hive. Občas to přinese nějaký ten hlas, občas token gosh... Princip nechápu. Ale i opice, která dostane laserovou pušku, s ní dokáže občas úspěšně rozmlátit kokosový ořech...

A fotka nakonec... Zase, není to dekorace. My tu váhu používáme. Proto je ještě od mouky. A tenhle post píšu na 13 let starém PC.

Jak napsat článek za deset až sto dolarů, to Vám poradí jiní. Já se zaměřuju s náměty na ten segment v #cesky, který toho z různých důvodů není schopen, nebo není ochoten.

Sort:  

Myslím, že @cesky.kurator má na sobě delegované nějaké tokenové smetí. Ale dost možná to jsou už roky mrtvé tokeny ještě ze Steemu.

Prověřil jsem @cesky.kurator , @cesky.donator a @cesky . (Že mě to nenapadlo dřív.) Ano, něco mají. "Zajímavé" je Leo a Waivio. A cvičně zkusím u actifitího hlášení tag #hustler ...
Samozřejmě, potenciální zisk jsou zlomky hive za článek.

Na @cesky.kurator jsem kdysi locknul cíleně pouze Leo. Ale jaký je stav nyní nevím, zkusím zítra mrknout. Pokud tam jsou zamčené jiné tokeny, tak to byly nějaké airdropy.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @krakonos.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

!WINE
Taky smetí.
Sem s ním


Congratulations, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINEX With @krakonos.
You Earned 0.100 WINEX As Curation Reward.
You Utilized 1/2 Successful Calls.

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.094


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

Pro spuštění automatického hlasování je nutné mít, tuším, minimálně asi 30 HP. Jinak účet nehlasuje.

Ale co je to dneska pro nás 30 HP... Proto ty podmínky ani nečteme.

:⁠-⁠)