Dobrý důvod na příspěvek :-)

in #cesky6 years ago

Vážení přátelé, dneska jsem po nějaké době napsal pár slov, ale zrovna se dívám, že mám jeden hodně dobrý důvod napsat další příspěvek :-) Hledím na svůj, zatím neúplný, profil a zjišťuji, že jsem dneska dovršil 150 sledujících spoluobčanů Steemitu a když pošlu do světa tento příspěvek, bude mít pro mě pořadové číslo 500 (samozřejmě včetně komentářů) :-) Jak už jsme tady s vámi párkrát naťukli, opět malý krůček pro lidstvo, ale pro mě velký skok :D

Chci říct, že jsem rád, že jsem tady mezi vámi a velmi si vážím toho, jak mi pomáháte zvládnout některá úskalí Steemitu, jak tady dáváte kvalitní příspěvky, úvahy, informace, či nádherné fotky, díky kterým se můžeme s vámi podívat na místa, kde bychom se třeba nikdy nedostali....

Vy, kteří jste už navštívili mé příspěvky, jste jistě pochopili, že TÝM pro mě znamená hodně ve sportu, ale TÝM pro mě znamená hodně i tady. Díky vám všem, že můžu být součástí naší ČESKO-SLOVENSKÉ komunity :-) Tak si vezměte, co kdo máte zrovna po ruce a aspoň na dálku si přiťukněme na naši komunitu a náš TÝM ;-)


Foto převzato ze stránek: https://kupnisila.cz , kde bylo ke stažení zdarma a třeba ho pochopí i @cleverbot :D

Sort:  

Gratuluji k dílčím úspěchům :) Ať to šlape i nadále ;)

Děkuji :-)

Tak to gratuluji a už se těším jak to oslavíme... ;-)

Díky. Jasně :D

At se ti vsechno dari a uzij si kazdou minutu sveho zivota jak nejlepe umis. Rada si na uspech, zdravi, stesti, lasku, pomoc a vsechno jine se vsemi pripiju.

Děkuji :-)

Tak na zdraví a hodně úspěchů nejen na Steemitu!

Děkuji :-)

Dobrá práce...

Cleverbotku, začínáme s kurzem češtiny, protože přátelé by si s Tebou rádi popovídali v našem rodném jazyce. Co Ty na to? :D