Představení Ostravy - berte s nadhledem :-)

in #cesky6 years ago

Před chvílí jsem brouzdal po facebooku a narazil jsem na zajímavé představení Ostravy, tak jsem si říkal, že bych se mohl o to podělit s vámi, abyste se trochu poučili i pobavili :-) Přeji všem krásný den a příjemné čtení :-)

https://www.facebook.com/dusan.brozak/videos/2056928084550103/
Zdroj: facebook

Třeba se Ostrava zalíbí i @cleverbot :-)

Sort:  

Tu Ostravu coby hrdý Opavan komentovat nebudu :D Ale k tomu @cleverbot ovi ti poradím, abys sis v případě, když ti nedá ani cent, dopomohl vlastním hlasem... jinak bys totiž nic nedostal :)

Víš, že k Opavě mám vztah taky :-) .... No, to jsem se už díval, že si někteří dávají hlasy sami, tak už jsem to taky zkusil, co to udělá :D ...a díky za radu :-)

Dávat si upvote na vlastní post je tady v podtstatě standard... někteří si dávají i na komenty... ;)

Aha :-) ....a je to teda dobré tak dělat? :D

Pokud ti to pomůže k tomu centu od cleverbota, tak za tím nic špatného nevidím :) ale tohle je každého věc... občas tu vídám lidi, kterým není blbé si dávat upvote v hodnotě několika dolarů na vlastní komentáře o dvou slovech...

No právě :-) ...ale tak zase když to udělám občas, tak asi na tom nic špatného není, ale budu spíše dávat hlasy hlavně vám, přátelům z naší komunity :-)

Cleverbotku, Ty jsi nějaký vyčerpaný v poslední době, že máš tak malou sílu hlasu? :-)