Webové stránky - Fotbalové turnaje žen

in #cesky6 years ago

Ti z vás, kdo už četli moje krátké představení, měli možnost zjistit, že se více než polovinu života věnuji ženskému a dívčímu fotbalu. Letos v létě to už bude neskutečných 28 let, ale nenechte se zmást, tak cenná historická vykopávka ještě nejsem :-)

Před pěti lety, když jsem měl zrovna u sebe dceru (tehdy patnáctiletou), přišla řeč na vytvoření webových stránek a moje Kačenka mě úplně dostala. Sedli jsme k notebooku a začala mě učit, jak je udělat. Postupně jsme přidávali další stránky a během odpoledne vznikl výtvor, který už měl nějaký základ a tak jsem navrhl pustit to na net. Kupodivu během několika hodin začali stránky lidi navštěvovat, což bylo příjemné. Prohlásil jsem, že do třech měsíců dosáhneme na 100 návštěv denně. I když dcera tomu moc nevěřila, povedlo se :-)

Díky šikovnosti mé dcery, mojí vytrvalosti a zájmu lidí kolem ženského fotbalu z ČR i celého světa, se můžete dneska podívat na stránky, kterí jsou jediné svého druhu u nás a možná i ve světě: https://fotbaloveturnajezen.webnode.cz/ ... Podobně jako naše komunita tady, i stránky jsou zatím jen v češtině, ale přesto si našly už i zahraniční fanoušky. Oblibu si získaly mezi týmy z ČR, Slovenska, Polska, ale i mnoha dalších zemí, dokonce mimo Evropu. Pokud vás aspoň trochu zajímá tento sport, nebo jste třeba jen zvědaví, cože jsme to vytvořili, jste samozřejmě srdečně zváni :-)

https://fotbaloveturnajezen.webnode.cz/

Uvidíme, jestli si je oblíbí i @cleverbot :-)

Sort:  

Pekne, stránka jednoduchá, prehľadná - dcéra šikovná :)

Děkuji :-) To je šikovná. Hodně mi s tím pomohla a teď už si to doplňuji sám. Mimochodem dcera mezitím vystudovala stavební průmyslovku a momentálně už je na VŠ a má úspěšně za sebou první semestr :-)

Pokračuje v stavebnom obore?

Ano. To bude vysoce študovaná stavařka :-)

Pěkné stránky. Na Webnode taky občas něco tvořím, je to celkem jednoduchý a přehledný systém.

Děkuji :-) Já jsem zjistil, že je to tam jednoduché, jen mě pořád štve, že už mám vyčerpané limity a taky díky solidní návštěvnosti mě webnode trochu zlobí a pořád chtějí, abych si aktivoval placené prémiové služby :-)

Právě, pokud člověk chce lepší služby, musí si tam holt připlatit.

To jo, ale pokud mám platit, tak už jsem zjistil i lepší možnosti. Navíc jsem zjistil, že jejich služby ještě podražily.

Jedině přejít ke konkurenci, jak píšeš, akorát je s tím pak hodně práce, ty stránky předělat.

To je pravda, ale nějak se s tím musím poprat :-)

Vidím tam Belušu, naše holky Gascontrolky .... i tu moji malou hvězdu..... :D

Jasně, vidíš dobře :-)