Problém s přihlášením do Steemitu.

in #cesky6 years ago (edited)

Před časem jsem narazil na problém s přihlášením do Steemit na PC s Windows XP v prohlížeči Opera 20.0.1387.91 . Jednoho dne prostě přestalo fungovat automatické i ruční přihlášení. Stránka se nekonečně dlouho načítala a nakonec jsem to vzdal a přihlásil se jinde. Tušil jsem, že to bude nějak souviset s platností certifikátů Steemitu, ale mátlo mně, že ve Firefoxu v témže PC přihlášení fungovalo normálně. Nakonec jsem zjistil, že mám několika sekundový rozdíl mezi systémovým a internetovým časem, i když ten by se při správném nastavení v ovládacích panelech měl teoreticky v pravidelných intervalech synchronizovat sám automaticky. Jak tento "renonc" v praxi vznikl jsem nezjišťoval. Důležité je, že po ruční synchronizaci už přihlašování opět funguje. Pokud by měl někdo podobný problém, tak zde: https://podpora.nic.cz/page/544/ najde návod na synchronizaci času.

Sort:  

Nechci bejt jízlivej, ale XP by jsi opravdu měl opustit... je to naprosté bezpečnostní riziko a pokud se na nich přihlašuješ do nějakých crypto peněženek jako je třeba steemit tak to není moc rozumné...

Thanks for your good posts, I followed you!

Leaving comments asking for votes, follows, or other self promotional messages could be seen as spam.

Your Reputation Could be a Tasty Snack with the Wrong Comment!

Thank You! ⚜

Congratulations @mprimas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!