Stanovačka v Čechách

in #cesky4 years ago

budwar a stan.jpg

ja a milan sunshine.jpg

panoráma top.jpg
Zdarec přátelé

Minulé téden sem vyjel na stanovačku do Čech, stan sem koupil v Decathlonu za 1299 kč .
Cena odpovídá kvalitě, pro 3 osoby , byl komfortní ve 2 osobách, zápor bych uvedl špatná izolace proti vlhkosti od země, a za klad bych uvedl dobrá světelná izolace.
Takže pro někoho kdo nechce vše mít top , myslím že lepší volba jak stan třeba z supermarketu.
Místo jsme z volili v Rožmitále pod Tremšínem kde jsem byl opravdu po prvé . Lidé tam pro mě opravdu měli zajímavý přízvuk, ale i tak si dokázali dělat srandu z Pražáků. Z Brna jsem to jel 3 hodiny po okreskách, cesty super, auto bylo Octavia TDI. ( dostačující ) až na pár terénních nerovnosti co musela zvládnout.
Místo pro stan bylo na louce nějaké hodné milé paní která místo nabídla na facebooku ( zadarmo) , bylo to u rybníka a mimo civilizaci ,takže super.
Komáry a jinou podobnou verbeš sem odehnal repelentem a dostačujícím množství piva. Jako problém sem ukázal traktorista , který pořád pracoval, a velmi hlučně telefonoval i hodinu v kuse.
Jídlo co jsem měl sebou bylo spíš do nouzových podmínek, takže štangle lovečáku a konzerva z Lidlu. Hnus.
Jako největší problém ale byla spolucestující a zároveň spolubydlíci pod stan kterou jsem znal týden. Začala mi lézt na nervy už při cestě pod stan. Jeden den mi stačil, a ten druhý už sem vyloženě měl takzvaně Survival podmínky . Nezabil jsem ji. Ale už nikdy víc .
Nějak to shrnu .
Opravdu mám rád atmosféru ohně pivka a vůní opečeného špekáčku . Jen to chce tu správnou společnost
Nebo být zcela sám ? Asi jak kdo . Prez pár negativ vzniklo na pár okamžiku úchvatné panoráma co bude nahrané v tomto článku . Opravdu jsem si jej užil.

A kdy jste vy přátele stanovali naposled a kde? Doporučte klidně nějaké místa .

Sort:  

V Rožmitálu znám akorát školu. Vozím tam zásoby :-).
Stan jsem měl vytažený naposledy před třiceti lety u Plumlovské přehrady.

Na Rožmitálsku je hezky. Mám to tam rád hlavně v zimě, když je sníh. Je to kraj Jakuba Jana Ryby...

Naposled jsem stanoval po kempech Luxor u Mariánských Lázní a na Orlíku. Akorát je to už hezkých pár let...

Zamlada kdekoliv. Když se začalo smrákat, stačilo odejít dvacet metrů bokem z cesty za nejbližší keř.
Teď už jen v kempech. Naposledy Lipót, Maďarsko.