You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dobrovolnost, očkování, konsenzus a Bitcoin

in #cesky3 years ago

Musím se přiznat, že já tomu odporu k očkování až tak úplně nerozumím.
Během života jsem dostal celou řadu vakcín. Počínaje dětskými nemocemi, přes všelijaká ta TBC a tetanus a nevím co ještě. A kromě biomatek na mimibazaru jsem v životě neslyšel, že by s tím měl někdo problém. Jasně, vedlejší účinky existují, ale v porovnání s riziky onemocnění? Jestli může s rizikem 1:100000 umřít na nemoc nebo s rizikem 1:10000000 na vedlejší účinky, tak určitě beru to menší riziko.
Ostatně očkování způsobilo, že řada nepříjemných (a někdy i smrtelných) nemocí je když ne zcela vymýcená, tak aspoň chválabohu vzácná.
Jestli je to postavené tak, že buď se nechám píchnout do ramene a mám třeba rok pokoj, nebo se budu co týden testovat, tak to rozhodování není vůbec těžké. Ostatně testy nemoc odhalí, ale nezabrání ji. Očkování ano (aspoň většinou).
Já nepřemýšlím, jestli je očkování dobrovolné nebo nedobrovolné, ale jestli je rozumné. A vychází mi, že rozumné to je.

Sort:  

Ale já nemám odpor k očkování. :) Já jsem jenom chtěl vyčkat, protože nemám pocit, že by mě nějak zásadně tlačil čas. To je všechno.

A jinak v pohodě. Máme odlišný risk reward ratio :)

Vnímám to podobně jako ty ;)