Boti a jak je používat

in #cesky6 years ago

Už čtrnáct dní intenzivně používám všemožné boty, protože @minnowbooster je natolik vytřískanej že tam skoro nikdy není nic. Takže jsem se začal poohlížet po tom co kde použít. Nejdříve jsem nablind používal pořád dokola pár botů co jsem našel u ostatních, ale při pohledu na to že jsem byl více v mínusu než v plusu jsem začal pátrat a našel tuhle stránku.
https://steembottracker.com

Pokud chcete použít roboty pro upvotování vašeho článku bez ní se neobejdete. Ukazuje vám totiž za jak dlouho daný robot bude hlasovat, jestli je ještě v plusu nebo už v mínusu a kolik tam můžete poslat, jaká je minimální částka a jak starý článek či komentář je bot ochoten upvotovat.

Na následujícím obrázku vidíte vršek hlasovací fronty.

Snímek obrazovky pořízený 2018-03-05 13-02-37.png

Zaprvé někteří boti uznávají i STEEM. Ten nedopručuji používat. Používejte jen SBD. Zadruhé přepněte si tabulku do SBD, tedy Display Currency: nastavíte na SBD. V dolarech to totiž dává úplně jiné přehledy, tedy profit. A protože já peníze z účtu neodvádím tak mě vlastně vůbec nezajímá kolik dolarů dostanu ale jestli dostanu na hlasu alespoň stejné množství SBD jako jsem vložil.
Další věc je že si přepněte Include25% curation na ON. Tím vám bude ukazovat profit se zahrnutou curátorskou odměnou.

Tabulka má následující sloupečky:

Bot Name - to je jméno bota kam máte peníze poslat za ním pak jsou ikonky které vám říkají informace o botovy.
ikony.png
Fialová inkonka znamená že bot používá api a tak informace jsou tedy pravdivé. Zelený dolárek v kroužku znamená že bot automaticky vrací peníze pokud se spletete, pošlete moc starý článek, bot se zasekne atd... Ikonka Steemu pak znamená že bot přijímá i STEEM. Běžící panáček znamená že dostanete před samotným botem nějaké upvoty navíc. A ikonka ručiček znamená že část profitu z bota jde na nějaké jiné projekty. Ještě se tu objevuje ikonka bulbinky a ta znamená že bot upvotuje i komentáře. Přeškrtnutá ikonka bublinky pak znamená že bot neupvotuje komentáře.
Rozhodně doporučuji používat jen boty co mají fialovou ikonku a ikonku dolárku.

Vote Value - tento sloupeček ukazuje sílu hlasu bota v SBD. Tedy kolik bot může rozdělit mezi články v daném hlasovacím kole.

Min Bid - říká kolik minimálně musíte poslat v SBD

Max Post Age - jak starý článek nebo komentář můžete nechat upvotovat.

Total Bids - ukazuje kolik už lidi naposílali peněz do bota

Max Suggested Bid ukazuje doporučenou částku kterou můžete poslat botovi aby byl na nule

Last Vote - ukazuje před jakou dobou bot hlasoval naposledy

Next Vote - ukazuje za jak dlouho bude bot hlasovat

Details - na tuto ikonku si můžete kliknout a vidíte jak vypadalo hlasování minulé a jak je na tom bot v tomto kole
Jsou tam údaje o tom jaký profit čí ztráta v procentech je na současném hlasovacím kole bota. A také kdo kolik na co poslal.
Vás zajímá Current ROI: Pokud je ROI třeba 50% tak vaše investice vydělá 50 procent, tedy pošleteli 1SBD, vrátí se vám 2 SBD.

Send Bid - přes toto tlačítko můžete poslat platbu, já ho nepoužívám zkrátka posílám platbu normáně ze své peněženky.

Zdravý rozum

V podstatě jde o to aby jste neposlali svoje SBD třeba na bota který má ROI -90%. Tím by jste přišli o 90% svých SBD na článku 50/50. A v takovém případě je při současném kurzu lepší SBD proměnit za STEEM a dát poverup.

Jak tedy postupovat. Zaprvé sledujte zelené řádky. Pokud bot bude hlasovat za méně jak deset minut a ROI je plusová tak se řádek s botem zazelení. Na takového bota pak má cenu posílat své SBD. Kolik SBD je rozumné poslat?
No nebuďte chamtiví. Pokud máte čas tak je nejlépe vaše SBD rozložit do více botů. Mě se osvědčilo posílat maximálně dvojnásobek minimální částky.
Je to smutné a někteří lidé na Steemitu asi nevědí o této stránce nebo si neumí spočítat návratnost a nebo nechápou ROI. No zkrátka jsou schopni zabít bota tím že na bota o síle 25SBD pošlou 20SBD. No a s tím se setkávám dost často. A také se tomu nedá předejít. Párkrát jsem pár jedinců upozornil na to že právě prodělali 120% své investice a všichni ostatní s nimi. Ale tak nějak mi přijde z těch rozhovorů že jim je to jedno.

Nejlepší postup

Takže kouknete na bota. Pokud má méně jak 3 minuty do hlasování a stále mu zbývá více jak 30% hlasu tak to je ten správný čas tam nějaké SBD poslat. Tedy bot se sílou hlasu 10 SBD má Max Suggest Bid třeba ještě 3 SBD a bude hlasovat za 2 minuty tak to je ten správný bot kam poslat svoje SBD. Ale zase rozumně. Posílejte max 2x minimální částku, protože i v těch dvouch minutách se může najít hned několik lidí co to tam pošlou, protože koukají také na tuto stránku a bot pak najednou bude ztrátový a nebo se objevý pomatenec a pošle 8 SBD a bot bude hodně ale hodně ztrátový.

Tak snad jsem vám trochu pomohl rozšířit obzory a prosím @kaczik jestli tento článek může dát do návodů. Já už zas nevím kde to je abych to tam dal. :)

Sort:  

Tak zrovna dneska jsem na tu stránku koukal a hrál jsi s tím. Tak teď čekám až budu mít zase SBD na další hraní.

A během toho co jsem psal článek vyměnily Max post age za ROI limit což není super takhle jsme hned viděli jak starej článek tam můžeme poslat... :(

Tak web super. Takovej dobrej gambling, za tech par dnu jsem tam vzdycky utratil vsechny SBD co mi prisli...
Ale jak pises, nechapu ty borce co prijdou minutu pred koncem hlasovani a poslou botovi naprosto nelogickou castku a z potencialne dobryho vysledku se vsichni dostanou do minusu...

Přidáno na steemshare (hodila jsem si na to odkaz do profilu, ať je po ruce :))

dík .)

Děkuju za super přehled! O víkendu pořádně pročtu a zkouknu stránku ať taky můžu boty začít používat :) Uloženo! :)

Díky za hodnotné informace ;-)

Diky za popis.

@Samotonakatoshi na tuto app upozorňoval již mnohokrát. :)

jj já ji asi mám od něho, ale tak nějak sem si říkal že je třeba osvěta... když jsem to už těch čtrnáct dní testoval a místo v mínusu je pak člověk v průmeru v lehkým plusu :)

To je samozřejmě v pořádku, jen jsem si zkrátka musel tak trochu rýpnout.

ono nevím jestl ije to tím že lidi víc boty používaj než předtím, ale začaly bejt hodně ztrátový a tak jsem hledal různý návody a tahle stránka je nejlepší... jen jsem do článku asi nedal všechny zkušenosti, jako třeba neděle ráno super čas na to bůstovat i na větší boty, a že mnohdy malý boti s částkama okolo 0.1 vynesou dobrý plus... a že večer v čr je taky blbej čas... dobrý to nastává až když jde amerika spát a asie se teprve probouzí...

Ta ztrátovost je ovliněna i kursem SBD a STEEMu a vzájemného kursu mezi nimi.
S tím časem máš jistě pravdu. Znám pár Steemerů, kteří se zase snaží nalézt nejlepší dobu pro přidávání anglicky psaných příspěvků. (Zde však hrají velkou roli i ti, kteří daného autora sledují.)

no právě když si to přepneš do SDB tak ne tak tam ten kurz nehraje roli... nebo se mílím???

Moná se mýlím já, sám jsem to totiž nepočítal. Ale kurs SBD by roli hrát měl, jelikož svědci stále snižují kurs SBD na Steemit na hodnotu 1$. Zato majitelé botů absolutně nezohledňují tržní cenu SBD. Sám tržní cenu taky moc nehlídám, jelikož netoužím vybírat, ale pokud bychom počítali s ní, pak by byl možná výsledek bilance úplně jiný. Ale jak jsem psal, nepočítal jsem to.

Už jsem párkrát bidbota využil. Dával jsem min. nabídku - chilli 0.1 - 0.3 SBD (stejně toho moc nemám) spíše na test, jestli to funguje. A funguje. Jen jsem dosud tomu pořádně nerozuměl. Takže díky,-)

Super článek, mrknu na to, díky. Já zatím boty střílel tak nějak od pasu, většinou to byla celkem loterie :D Párkrát v řadě jsem chytnul od buildawhale za 3 SBD uvpote kolem 8 dolarů, tak už jsem si málem myslel, že u téhle částky to bude pravidlo (u vyšších dával proporčně výrazně méně), ale pak mi dal několikrát sotva 6 :D

já jestli tomu rozumím správně... tak za 3SBD by jsi měl dostat alespoň 3*sbd kurz (3.673) = $11 plus mínus a proto podle mně je lepší to mít přeplý na zisk v SBD plus ještě musíš brát v potaz že k těm jedenácti musíš přičíst těch 25% kurátorům... takže na tý stránce je právě postatnej ten ROI když je plusovej, tak se ti to vyplatí a když mínusevej tak je to ztráta.... a pokud je víc jak -50% tak bylo lepší převést SBD na STEEM napřímo přes burzu než skrze hlas bota na článku 50/50
V tom si ještě nejsem úplně jistej... :) ty přepočty :D

Tu tvoji stránku jsem ještě neměl čas nastudovat, ale doposud jsem žil v domnění, že právě těch cca 8 dolarů je při zaslaných 3 SBD ta hranice, kdy se to začíná vyplácet, protože: když z 8 dolarů odečtu čtvrtinu, která se botovi vrátí jako kurátorská odměna, zůstavá 6 dolarů pro mě - polovinu dostanu v SBD - tedy 3 SBD (čímž se mi vrátí můj původní vklad) a ta trocha SP, kterou dostanu v rámci té druhé poloviny odměny, už jde pro mě do plusu... Není to tak?

no já nevím ale já to sledoval zpětně na http://steem.supply potom co odhlasoval robot a právě že to tak není... teda steem suply to tak neukazuje jak říkáš... schválně si tam rozklikni nějakej svůj článek před botem a po aby jsi viděl kolik sbd ti přibilo... podle mně vtom hraje tu roli nějak ten 3.5 dení průměrnej kurz... no nevím...

No já nevím... na steem.supply se nedívám, ale to, jak jsem to psal, mi přijde celkem logické... kurz Steemu/SBD, potažmo ten průměr, se kterým Steemit kalkuluje, se do toho určitě promítá taky - když ti dá bot upvote v době, kdy je kurz vysoko a pak to jde dolů, tak v reálu nakonec dostaneš míň, to je jasné. Btw, všiml jsem si té tvé poznámky o vlivu denní doby - zkusím trefit ten čas, kdy jde Amerika spát a Asie teprv vstává, jestli to bude lepší. Dám vědět.

Jak píše více kolegů, díky ti. O té stránce jsem věděl a plus minus se tam orientoval. No spíše minus, neorientoval... Teď to bude jiné kafé.... ;-)

This post has received a 0.78 % upvote from @drotto thanks to: @petrvl.

You got a 1.38% upvote from @postpromoter courtesy of @petrvl!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

This post has received a 4.35% upvote from @aksdwi thanks to: @petrvl.

You got a 9.34% upvote from @adriatik courtesy of @petrvl!