Hula hups

in #cesky3 years ago (edited)

To se mi stává často, @krakonos asi bude vědět. :) To si takhle jako vymyslíte téma článku (sem asi hájvista nebo co? - vyznavač háje, kdyby někdo přemýšlel co že je to za slovo) a tak nějak obrazně ho jako v hlavě začnete psát. Už jste docela daleko, ale myšlenka sklouzne jinam a zrovna vtom okamžiku usedáte k počítači psát. Hula hups. Jo takže o něčem jiném jsem chtěl psát.

Původně to dnes měl bej článek z úvodu do duality, protože na to bych mě bejt opravdu světovej expet, když jsem na tom intenzivně zaseklej poslední sol. Ale není to článek o tom. A měl bejt taky dvojazyčnej. (@godfish - otázka k čestině, kdyby jsi se měl koukat na moje texty jako zápis hovorové češtiny, jak by jsi je viděl?). No jsem zvědavej. Jinak se omlouvám už vůbec nestíhám číst vše spíš opak vše stíhám. Peripetie s novým a ještě novějším kanclem a zařizováním jsou na samostatnej článek. Ale už jsem na cestě ze základního podzemního tábora pryč. :)

Přemejšlím o kryptu poslední dobou hodně, je to švanda. Koukat na dění v altech jen tak jedním okem. I tak je toho mazec, protože ty jůskejsy přibejvaj jak na svištícím rychlíku mouchy.
Fak mě to ba všechny ty obskurnosti od jídla po modré pilulky. Jo ale Filecoin mě nedávno přitáhl blíž a chtěl jsme vědět proč tak roste, co to je zač. Hmmm to není decetralizovanej blockchain, ten je na tom hůř než Steem před forkem. Fak jako ne. Sem studoval jak rozchodit nod, když už bude ten kancl se super internetem kde budu moc nechat něco nonstop běžet. Ufff špatný a k tomu ty další věci. Ruce pryč od toho, tak maximálně na spekulaci to je. :) Můj názor, koukněte do jejich wiki sami.

Jo taky mi ve skladě leží takový množství fotek protože to je na několik cyklů fotopostů. Jo jenže není čas, Ale snad s klanclem bude víc klidu než doma.

image.png

Sort:  

!BEER

!WINE

:)


Cheers @petrvl, Thank You For Inviting @zirky To A Glass Of WINE.
At The Moment You Don't Have Enough WINE Staked To Order A Glass Of WINE From @wine.bot.
Please Refill Your Barrels By Directly Buying WINE From Marketplace & Make Sure You Have Atleast 25.00 WINE In Staked Wallet.

wine-greeting
Total Purchase : 24845.318 WINE & Last Price : 0.290 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 0.270 HIVE


Hey @petrvl, here is a little bit of BEER from @zirky for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.