Internet nejede

in #cesky3 years ago

A mám spoust učasu. :)

Opera Snapshot_20201215_003658_www.nyx.cz.png

Výpadky jsou byli a budou ale ještě se mi nestalo že by najednou nefungovalo tolik věcí co používám a tak dlouho. Už včéra přestali jít po půlnoci Drugwars. A ráno když jsme vstal teda ono to bylo v poledne tak jsme zaznamenal zprávu že Google měl výpadek, já ho nepocítil, neb jsem ho prospal. Ale to není vše. Můj hlavní zdroj informací o seriálech je Edna.cz a ta taky nefunguje. Ta už nešla od včéra. Je totiž jak jsme zjistil součástí Mladé fronty která je v konkurzu a nějak přestaly běžet všechny její servery. Takže jsme tak trochu bezradný v tom co mám stahovat z torrentů. A hřebíčkem na konci je moje domovská sociální síť, nebo spíše diskusní server nyx.cz ten taky dneska celej den nejede.
V práci toho mám nad hlavu neb před vánoci zákazníci prostě chtějí prošustrovat peníze, jinak se to snad ani nazvat nedá, když už vůbec neberete v potaz výkonnost reklamních kampaní a jen hledáte kam ty peníze nasypat a utratit. Tohle mi není zcela jasné a to se ani nejedná o reklamu na značku, kde jde o to aby ji lidé viděli co nejvíce a zapamatovali si logo nebo něco podobného... no prostě jen nabíráte lopatou peníze a někam se je snažíte nasypat a ještě se vám z toho točí trošku hlava protože jde o to za dva dny utratit několik mojich ročních platů...

Ale je po půlnoci a já nemám do čeho píchnout. Cejtím se tak trochu nesvůj. Moje rutina dohrát před jednou v noci všechny joby v Drugwars je pryč, stejně tak jsem měl dnes potřebu něco postnout na nyx, ale není kam. Také nemůžu na nyxu s nikým klábosit. Ale na druhou stranu mám pocit takové trochu volnosti, neb nemusím nic... teda krom práce.

Je celkem vtipné kolik času těch pár webů mi denně zabere. Já vím že na nich trávím čas, ale když vám je zavřou tak najedno uvidíte kolik máte času navíc. Možná kdyby to trvalo i pár dnů tak nakonec dojde i na tu rozečtenou knížku co tu už rok leží na poličce. Tak si tak potichu přeju aby to ještě chvíli nefungovalo. Aspoň bych zjistil jestli jsme na tom závislí nebo ne. A on takový půst není od věci.

Ono to asi platí i o té otravné karanténě. Docela si dovedu představit že někteří lidé zjistí že jsou zábavnější věci než vysedávat v hospodě a podobně.

Sort:  

Byť se Ti to nezdá , tak i hospoda má svoji kulturu. Plno lidí si tam sdílí svoje radosti ,problémy i běžné denní zážitky.

Ale to já vím, já mám hodpody, bary a kavárny rád :)
Jsem to myslel tak že existují lidé kteří neznají nic jiného a třeba jim tahle pandemie pomůže najít nějaký jiný způsob trávení volného času. :)

Ze zkušenosti vím , že většina ne. Budou se prostě scházet jinde...

Všechno má něco do sebe. Někdy je dobré zajít s pár lidmi na pokec, jindy je fajn osaměle putovat opuštěnou krajinou...

!tan
!BEER


Congratulations, @jjprac You Successfully Trended The Post Shared By @petrvl.
You Utilized 2/3 Daily Summon Bot Calls.

TAN Current Market Price : 3.000 HIVE

no popravdě opuštěného putování už mám dost za tenhle rok, bral bych nějakou nevázanou ožíračku, ale na tu si hold ještě asi počkám dost měsíců...

Nenaděláme nic...


Congratulations @petrvl, You Earned 0.437 TAN & Curators Made 0.306 TAN.

tangent.token


Join CORE / VAULT Token Discord Channel or Trade TANGENT Token
TAN Current Market Price : 1.860 HIVE

You need to stake more BEER (24 staked BEER allows you to call BEER one time per day)