You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak optimalizovat své „upvoty“ z pohledu matematika! [část: 1/2]

in #cesky6 years ago

Nechtělo se mi dumad nad rovnicema, ale je to k pochopení akorát mi není jasný kde jsou ty VESTS? Protože ikdyž tvůj hlas má cenu nula nula nic stejně za něj nějakou vests získám takže i tvůj hlas se počítá .)

Sort:  

Na mě už je pozdě, takže až se restartuji, začnu se po tom pídit.
Teď mě snad jen napadá, že můj hlas se 0 pouze blíží (všude, se síla hlasu ukazuje na dvě desetinná místa), a proto se Ti při rozdělování odměn přesouvají nějaké VESTs.

no já jsem si myslel že steem unit není to stejný jako vests, takže vlasně nevím kde tam ty vest jsou zastoupený v tom vzorečku :)
Jinak jestli se tímhle chceš prokousávat, tak když zjistíš jakou inflaci má steem a jak se bude měnit v čase tak to bude super informace :)

@petrvl Aktuálně je za jeden mVEST 491.005 STEEMů. Je to vzájemně propojený. Neměla by to být žádná „další věc“ navíc. Strašně dlouho jsem tuhle informaci nemohl najít, protože mi zmizela ze Steemd, ale dneska jsem našel Steemworld, kde o tom zmínka je. Principu VESTů zatím nerozumím, četl jsem o tom pouze v rychlosti.

O inflaci jsem nedávno četl tenhle článek. Tady. Aktuální STEEM SUPPLY je 267,643,667.383 STEEM. Ale ten asi znáš, takže prozatím více nepomohu…