Už vtom nejedu sám :)

in #cesky3 years ago

Opera Snapshot_2021-03-04_174227_www.seznamzpravy.cz.png

Tenhle článek je o mém studiu českého jazyka, na což jsme se vykašlal brzo... hned jak se zjistilo že mě to totálně neba. Nevím jestli jsem vypadal při psaní písmenek jako kluk na obrázku, to si nepamatuji. Ale rozhodně "pousnout" patří skoro do mého jazykového šatníka.

Takže díky redakci Seznamzprávy.cz za to že už to vím. :)

To je jen taková dnešní vsuvka při tom soumraku kry přicházejí sněhové mraky jako haluz z vysoka ponořená do stratosféry.

Sort:  

Jo a taky budou letos zrušené maturity... Proč vlastně nedají dětem na studium všeobecnou amnestii? Každý občan by 18 letech by dostal doktorát honoris causa...
A nebylo by tu nádherně? No asi nebylo, no.

kdyby si člověk mohl vybrat jednotlivé učitele pro svoje dítě, tak by se mi to líbilo... ale naštěstí mě tahle zkušenost teprve čeká, mám totiž pocit že mě to bude prudit :)

Tak ono to dítě na fotce vypadá, že trošku zdřímlo. Ted po-usnulo ;)

tak to jsme asi tak nevypadal, já spal v lavici až na vejšce, tam se dalo v posluchárně schovat :)