Ve dvě RA'no

in #cesky3 years ago (edited)

Jo to tak je a já to vím, myslím že @godfish to taky tak má pokud mě moje paměť neplete? Hihi. Krom toho jsme si vzpoměl že mi to tvoje jméno a logo vždy připomene hlášku o tom "že vesmír má nožičky".

No a takhle náhodou znáte ten vtip o tom jak se potká krteček s trpaslíkem na orbitu? Ne? No a Krteček se ptá trpajzlíka co že tam dělá? A on mu na to povídá: "To samé co ty."

Jsme při těch povinných zdravotních vycházkách nafotil spousty fotek. Ale čas není. Hold se to nestíhá.


Když se koukneme na šestiměsíční grafíček:

Opera Snapshot_2021-03-08_034257_www.coingecko.com.png

Tak mě se to moc moc líbí. Jak to jde hezky pomalu, takové měsíční fáze. Otázkou je kolik těch měsícu tahle fáze má, než odstartuje raketa? Ale je to šílené, a vždy v těch oknech jedou různý alt blbyni jako teď umění. Jako já NFT nesleduju jen vůbec, možná jako střípečky crypto reality, ale pálení díla Banksyho za $100,000 mi přijde no nevím. a největší výsměch je ten vloženej mesidž. "I can belive you morons buy this shit". Z digitalizování té hlášky a odstranění její fyzické existence je trochu úlet. Nad tím by se měl člověk zamyslet. Jářku, troufl bych, si nekoupit teda digitální kopii když vím že nemá fyzickou podobu a nikdy ji už nenabude a zůstane jen snem. A platit za to? Ani zadarmo myslím. :) To je tak k tomu umění.

#thisisthegame
#petrvl

Sort:  

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 72000 upvotes.
Your next target is to reach 73000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP


Hey @petrvl, here is a little bit of BEER from @krakonos for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.