Výzkum: Problematika počítačových her - Part 23 - Praktická část

in #cesky6 years ago

Otázka č. 10. Hraji legálně zakoupené hry:

OdpověďPočet odpovědíPodíl v %
Ano6345,7
Ne7554,3

image.png

Výsledky otázky č. 10 vyvrátily mou hypotézu, že naprostá většina hráčů bude užívat hry opatřené nelegální cestou. Z analýzy dotazníků vyplývá skutečnost, že stále lehce převažuje nelegální download her, avšak velmi nepatrně. Tato skutečnost se dá odůvodnit faktem, že aktuálně vzrůstá počet freewarových her a hráči se také znatelně více snaží podporovat své oblíbené vývojáře.


Bitcoin donations: 1AoSkJ4jtALYqxxVT22N6xTqX2hDYRo7Y2

A jaký má na to názor odborník @cleverbot ?

Budu rád za každý - UPVOTE * FOLLOW * RESTEEM

Sort:  

V tomhle mě ovlivnil můj bratr, který si vše ze zásady kupuje. Hry teď nehraji, ale když jsem hrála, vždy jsem kupovala. Stejně se většinou jednalo o staré a tedy i levné věci - Zaklínač 1,2, Age of Empires II, Heroes IV apod. U filmů mi to tolik nevadí, ale na ty skoro nekoukám, takže to nemusím řešit. Čtu hlavně knihy a tak nemusím řešit problém s tím, zda je koupit či ne. Když na ní mám, koupím, když ne, půjčím si ji. Další kapitolou jsou mluvené slovo a eknihy. Mluvené slovo si semtam koupím, když vím, že je dobré, i když by se dalo snadno stáhnout. E knihy nemám ráda, ale dvě už jsem si také zakoupila. Jednu protože byla výrazně levnější než papírová a nešla sehnat v knihovně a druhou protože nešla už sehnat v papíru. Takže v 95% případů věc koupím. A když se mi za to nechce utrácet, tak to většinou zhodnotím jako zbytečné (ztrátu času) a vykašlu se na to.

Ono je škoda, že zmizely demoverze, já občas váhám kvůli tomu, protože se bojím že titul nebude kvalitní. Dříve jsem většinu her stahoval, a až poslední dobou, kdy mám čas pouze jen na srdcovky - Zaklínač 1,2,3 Mass Effect 1,2,3 atd. jsi pak koupím i tu sběratelku, abych podpořil vývojáře.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @risengwynbleiid.

Nějak se mi moc nechce věřit tomu procentuálnímu podílu odpovědi ANO. Možná jsem ale jen v této oblasti příliš skeptická, nebo jsi narazil na fakt dobrý vzorek, či na příliš ulhaný vzorek :D

No já tím byl taky zaskočen. Čekal jsem to mnohem horší. Na druhou stranu vydavatelé jsou zas o něco chytřejší v tom smyslu, že vydají hru zdarma a narvou do ní mikrotransakce :-D

Nevěřím :D :D I když v dnešní době streamu je to asi těžké hrát nelegálně, když to chtějí hrát spolu. Ale kdoví, v tomhle tématu her přes internet se zas až tolik nevyznám.