Sort:  

Jo, to se taky dá. Zvládneš nastavit ten mobil, ať už anglicky, nebo německy? Asi to bude chtít posting key.

Zprovoznit se mi to povedlo, jsem tam normálně přihlášený, jen to asi už dnes bohužel nestihnu. Zítra nevím, mám docela nabitý víkend, tak tak jsem stihnul příspěvek. Ty Tvrdonice jsou ze dneska a zítra taky jedem ven. Začalo být hezky.

To je divné, přihlásiljsem se a mluví to na mě česky, nabídne mi to vytvořit nový post, pak je tam taková možnost pdát plus náhled, vlastně to samé jak na blogu připsaní příspěvku, jenže já ze dneěka nemám žádné fotky na mobilu, všechno šlo na foťák a video to nezkousne

Dobře pro tebe :)) Na mě nemluví česky nic, telefon i notebook mám v angličtině :)

Tak jsem to zkusil odeslat a ted se to motá a točí a píše cosi o invalid permalink. No nic, to asi stopnu, už skoro nevidím. On mobil je pro mě i dost malý, ja se špatně trefuju na ty správné tlačítka