Every evening / Každý večer

in #cesky13 days ago (edited)

20240426_184829.jpg

Každý večer chodím naproti své partnerce k vlaku. když přijíždí z práce domů. A dnes tam stála i tato naleštěná krasavice
Every evening I walk opposite my partner to the train. when he comes home from work. And today this polished beauty was standing there too
Sort:  

Je tak nějak ustáleným zvykem mít v #cesky články, které opravdu stojí za to ;) Pro takovéhle miniatury vznikl před mnoha a mnoha lety třeba tag #czfoto.

Tak snad partnerka nežárlí ;)

No jo, jenže o tom tagu jsem neměl tušení

To jsi asi ani nemohl :) Ještě existují #czsk na tak nějak obyčejný česky nebo slovensky psaný obsah a #czfit na Actifit reporty.

Jsem to chtěl dát jako aktifit, jenže z mobilu to neumím, lépe řečeno nepřeloží mi to do eng. a z webu mi to udělalo tohle

Actifit je možné publikovat jen z mobilu, alespoň pokud vím. Je to mobilní aplikace.

Actifit tady

Aha, tak publikovat příspěvek přímo tam jsem nezkoušel, ale už publikované se tam dají editovat.

Hned na té úvodní stránce máš ostatně odkazy na stažení té appky:

Apku mám taky, jenže protože neovládám saskovikingštinu tak je mi celkem na houby😔

No, na houby s ní můžeš chodit taky, o tom žádná. Android nebo iOS?

A propos německy umíš? Je tam možnost přepnout jazyk. Čeština podporovaná není, ale třeba němčina jo.