Mám, nemám?

in #cesky4 years ago

COVID-19

Nemoc koronavirem s ročnikem 2019 je v poslední době snad nejvíce zmoňované heslo v historii vyhledávání googlu. Aspoň si to myslím.
Proto jsem neváhal, když Moravskoslezský kraj vyhlásil možnost testování pro dobrovolníky ve studii, ve které bude testovat protilátky proti SARS-CoV-2. A jako že jestli chci vědět, jestli jsem infekci COVID-19 prodělal, nebo ji právě prodělávám v bezpříznakové formě.
Splnil jsem i podmínku k tomu, abych se mohl zúčastnit tj. podmínky toho být bez akutních potíží a další - nebýt doposavad pozitivně testován na COVID-19. Další podmínkou je a bylo být obyvatelem Moravskoslezského kraje.


Testování samotné

Jelikož bydlím v Havířově, bylo nejjednodušší zajet z několika možných míst pro odběr, které byly na výběr, právě do havířovské nemocnice.
Ještě že jsem si před samotným příjezdem důkladně prozkoumal, jak se k odběrovému místu dostat. Dané místo normální smrtelník, pokud nemá nějakou infekční chorobu nemůže znát. Po příjezdu jsem musel nechat odstavené auto, což mne teda překvapilo (no nebyl jsem si teda nějak moc prozkoumat informace o průběhu testování). Pak jsem se již dostal na místo odběru...

WP_20200505_16_37_14_Pro_LI.jpg


...odběr proběhl z prstu. Po odběru jsem byl přesunut trošku násilím do tohoto modreho stanu, kde jsem čekal na rozsudek...
WP_20200505_16_37_25_Pro_LI.jpg


...nakonec jsem se tam postavil. No z dlouhé chvíle jsem si trochu od stanu odskočil, abych se porozhlédl po okolí, jak to tam vypadá, protože jak doufám, se na tato místa nikdy více nedostanu. No a při tom jsem udělal pár fotek.
Tohle jsem nečekal - tenisové hřiště v areálu nemocnice a sochařské kousky a to vše na prostranství kousek od psychiatrického oddělení NsP Havířov... (PS: Na kurtu se zrovna rozbíhal tenisový mač, jak dopadl nevím, naštěstí jsem moc dlouho na výsledky nečekal...)

WP_20200505_16_37_42_Pro_LI.jpg


Výsledek

A jak ten test dopadl. Bohužel jsem absolutně bez styku s koronavirem ;-).

WP_20200505_17_10_40_Pro_LI.jpg

Neměl jsem jej, nemám jej (teda do doby odebrání vzorku krve...) a snad jej ani mít nebudu. A co. I kdyby snad ano, určitě bych to přežil. Aspoň v to věřím, stejně jako všichni z Vás, co si to přečetli až na konec ;-).

Sh

Sort:  

Zdravím Havířováka a Havířov - mé rodiště

Zdravím... že by do Prahy?

Ne ne ,,,, Bohumín

OK,sorry za urážku :-)

žádná urážka se nekonala

Jako většina populace. Opatření evidentně byla funkční.

!BEER


Hey @shebe, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.