Takový vzpomínkový post...

in #cesky2 years ago (edited)

Normálně posty needituju, ale dnes udělám výjimku a využiju lhůty, kde lze post přepsat.

Včera mi do práce volal táta, že nám uhynul sameček z páru pyrur. Zpráva nečekaná a opravdu mě nenapadlo si to ověřovat podle barvy. Bohužel taťka si je nepamatoval a měl za to, že tmavší je automaticky sameček.

Večer jsem přijel a zjistil, že Olaf je v pořádku a jedná se o samičku Connie. Fotky již tu nechám, jen jsem vyhodil některá písmenka. Případný minulý čas berte tak, že je vztažen k době, kdy se mnou žili v bytě...

image.png

S d
ovolením si sem odložím pár fotek, většinou ze starého mobilu, tudíž kvalita nevalná. Snad nevadí.

Olaf je kámoš a veliký klaun. S dcerkou jsem si pro něj jeli 15. 11. 2016. Ubytován byl v kleci vedle Connie, abychom zjistili, zda se budou kamarádit nebo rvát.
IMG_20161105_161010.jpg

Vzhledem k tomu, že si od začátku rozumněli, hned následující den jsem je zkusil na střídačku pustit a následně mohli z klecí oba najednou. Láska na první pohled.
IMG_20161106_111513.jpg

Connie přišla z domácího chovu, kde byla od malička zvyklá na lidi a kontakt s nimi. Z ní byl ihned mazel. Olaf byl z většího chovu, ale od Connie okoukal, že ruky se bát nemusí. Zvlášť, když ta ruka nabízí nějakou dobrůtku. Třetí den u nás a hned sedal na prst.
IMG_20161107_082201.jpg

Vždycky byl v tom kontaktu s námi trošku rezervovanější než Connie, ale i on se po necelém měsíci nechal vzít do ruky.
IMG_20170112_184803.jpg

Tak jak se Olaf od Connie naučil, že se nemusí lidské ruky bát, tak stejně Connie došla k závěru, že nemusí být až takový mazlík. Více si vystačili spolu. A tak to bylo dobře, proto jsem k ní Olafa pořizoval.

Pokud zrovna neprováděl nějaký lumpárny, tak se vždy tvářil jako elegán. Vždy vzorně upraven, všechna pírka probraná a ulíznutá.

image.png

Jen po koupání měl svoji vizáž na háku.
IMG_20170101_123450.jpg

Na druhou stranu byl pomocník v domácnosti. Uměl vybrat klávesy z notbookové klávesnice, aby bylo možné je vyčistit. Pokud šlo o klas prosa, dokázal jednotlivá zrníčka od klasu oddělit ohromnou rychlostí, abych je na podlaze co nejdříve mohl spočítat. No a drobné domácí práce, jako je výměna žárovky, ty zvládal taky obstojně.
IMG_20170115_115649.jpg

Když jsem pipinám poskládal novou klec, jako správnej chlap nejprve vyzkoušel pevnost pletiva, aby se ujistil, že budou v bezpečí.
IMG_20180728_105459.jpg

A do nově instalované spací budky vlezl jako první, aby se Connie nebála.
IMG_20180729_175134.jpg

Musím vymyslet co s Olafem. V současné době jsme rádi, že se v bytě porovnáme my a nemám prostor, kam ho nastěhovat. Pokud zůstane sám na statku bez ptačího či lidského parťáka, může ho to časem také stát život... Zároveň se mi nyní nehodí k němu shánět novou samičku. Tím, že tam ještě nebydlíme, tak nemám možnost na ně dohlédnout. Ale jiná možnost asi nebude.

image.png

Sort:  

You received an upvote of 39% from Precious the Silver Mermaid!

Please remember to contribute great content to the #SilverGoldStackers tag to create another Precious Gem.

Se řekne jenom zvíře, duši nemá... Syn brečel dva roky od odchodu našeho morčete, kdykoliv si na něj vzpomněl.

No, vím jak... Dcerka to bude mít podobně. Jak to vypadá, Olaf tu bude ještě dlouho, protože ho oplakavám místo Connie. Volal mi táta do práce, že sameček a mě v tu chvíli nenapadlo to ověřovat podle barvy... Vše je jinak...

Bohužel Connie dostala dcera a brala ji za svoji. Teď ji to musím říct a obrečí to dnes podruhé...