Vzpomínky na chatu: Kurz malování vápnem.

in #cesky2 years ago (edited)

Pro všechny příznivce receptáře je tu vzpomínkový díl, kde si ukážeme, jak si správně vymalovat na chatě. Jako bonus odhalím dosud nezveřejněné záběry z mojí luxusní koupelny...

Veřejná Meta skupina:

https://m.facebook.com/groups/220833729939970/

Telegram pro vážné zájemce o spolupráci:

https://t.me/joinchat/-KkXlVEI5Is4YjA8

Sort:  

Zdravím.
Trochu off topic. Udělal jsem krátké instruktážní video na 3Speak. Ke zlédnutí zde na HIVE/3Speak. Možná ti pomůže k publikování zde.

https://peakd.com/hive-181335/@zirky/diyuapqc

Ahoj, zkusím to znovu až se k tomu dostanu, ale jak říkám, nemám s 3speak dobré zkušenosti, už jsem tam publikoval pod jiným účtem dříve a není to spolehlivá platforma, sledovanost to člověku taky nezvýší, většina jsou upvoty na automat, ostatně jako i tady. Ale zeptám se jinak, máš větší sledovanost na videu na 3speak nebo na normálním postu na Hive? Výplaty tam máš asi už hezké, ale přijde mi, že to stejně nikdo nesleduje, no snad se to někdy rozjede, ale aby do toho neskočil bear market na rok nebo dva a nešlo to celý úplně do kytek...jo a velryby tam downvotujou vesele lidi kteří jim nejsou pohodlný, takže to začíná zavánět socíkem trochu, ale dokud to sype tak do toho šlapej, kdyby mi to fungovalo určitě uploaduju i tam ;)

Osobně jsem na 3speak nezaznamenal nějaké problémy. Videí tam zatím moc nemám, ale s odměnami jsem spokojen. Vesměs jsou lepší než za příspěvek na HIVE. Viz https://3speak.tv/user/zirky

Asi mě tam těžko kdo sleduje a hlasy tam dostávám spíš z automatu, jak píšeš. Ale hlavně z #cesky. Ale hlavně že to aspoň sype.
Co se týče downvote, nic takového jsem tam nezaznamenal.
Videa sem tam dávám i na YT. Ale tam mě taky nikdo nesleduje, tam mi v tomto směru připadá 3speak lepší neboť se na to koukne aspoň pár lidí z #cesky.

Jé to mi připomnělo mé prázdninové brigády v období středoškolských studií, kdy jsme s klukama bílili kravín, pěkně stětkou a vápnem :)

Trocha nějakého povzbuzováku a jde to jak po másle. A jak to nasaje veškerou zatuchlinu je taky úžasný, kravky měli určitě radost...