🙇🏻我的中文區模擬投資比賽小報告-希望大家齊上齊落齊學習 - I hope We win, we fail and we learn together

in #cn7 years ago

Meow Yeah!! Steemit Friends 大家好!!!
我叫粉皮Funpi 今日我想同大家分享第一屆中文區模擬投資比賽的心得和最後會做嘅交易

Screen Shot 2017-09-30 at 12.34.54 AM.png
先感謝 @htliao 舉辦一個模擬投資比賽讓大家交流一下心得, 對不起因為之前公司嘅工作十分繁忙所以未能做一個中期嘅報告 所以就趁結束比賽前兩天同大家分享一下我最後會做嘅交易和之前的心得。

今次比賽我主要投資嘅項目或者資產分布主要都係數碼貨幣為主 但係因為波動性太大嘅關係頭一個星期真的真的很難控制 但都慢慢明白佢嘅玩法之後開始慢慢明白如何買賣及做空。
image1.png

可能真的因為是模擬嘅交易真的沒有負擔 所以下注也比較很大膽 因為我平時真係五六個percent就收手XD
小小心臟我不能承擔太大風險但係今次嘅比賽能夠同cn區嘅各位朋友一齊玩一齊學習.....
因為係比賽所以大家就更加會諗辦法點樣可以令到自己可以得到較前嘅名次 新聞都睇多咗 我覺得係一件好有趣又好感動嘅事
一個家庭一間公司或者一個社區一齊經歷一件事其實真係好好 齊上齊落大家加油

我主要嘅投資時機 係$3700左右 德國大選前 將全部嘅本金同時入比特幣。喺幾個鐘頭裏邊差唔多去到一倍左右 加大一注 :P
image3.png
亦都因為比特幣嘅上升買多了一點ETH & XRP, BTC 去到$4000未到4100 就平倉了
image7.png

雖然未能賺盡 但也差不多到賺兩三倍嘅成績 我已經十分滿意 我自己都同自己講當呢啲係真錢唔係假錢XD。
image8.png

所以之後嘅買賣就比較少啦 仲有兩日嘅時間我自己就會睇 將賺二倍嘅錢鎖定 其他呢就做空比特幣 咁就睇吓比賽結束之前有冇好嘅成績
IMG_6571.PNG

再次多謝 舉辦今次嘅虛擬投資比賽下次一定再參加 或者可以搞個團體賽 可能更加有趣 多謝大家嘅時間亦都希望大家一齊學習 時間真係過得好快 大家一齊加油 亦都祝願 @ned SMT嘅計劃大成功同埋發光發亮大紅大紫....


再次多謝 @htliao 的支持和鼓勵我把自己的生活習慣和興趣寫下來 會繼續努力 多謝大家 之後會有更多關於其他加密貨幣的資訊,也希望各位多多指教和留言說說自己的看法. 一起加油....順道宣傳一下中文區 @htliao 的加密貨幣研究社,鼓勵大家多使用 #cn-cryptocurrency標簽,希望大家多些翻譯和寫作關於幣界的資訊,為中文區的大家提供更多虛擬貨幣資訊。

多謝大家嘅時間 希望你哋有空嘅時間來探探我 睇吓我嘅post 請你們給我點讚upvote 同埋多啲留言俾我

就算我哋係世上最令人討厭嘅動物但係同時亦都係最多人喜愛嘅 Meow Yeah !!!! Good night ...*

funpi png.png

Sort:  

很棒很棒,其实做空比做多赚钱快。我是欧阳,关注你了,以后互相支持。我会经常看你的文章的

Thank you so much 😊 加油加油