Benim Hobilerim - My Hobbies - [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago

IMG_0227.JPG
Herkese Merhaba..
Kendim bildim bileli bilgisayar ile haşır neşir oldum.İlk bilgisayarımı 2007 yılında çok istediğim için almışlardı ve herşey o zaman başladı.O zamanlar oyun oynamaya bayılırdık.Maalesef biraz fazla kendimi kaptırdım ve zamanımın büyük çoğunluğu oyunlarla geçirdim.Fakat zaman içinde yerini bilgisayar sektöründe geliştirmek aldı.Fakat bugünlerde bile hala en büyük hobim League of Legends oynamaktır.

İkinci olarak ise hayatın stresinden sıkıntısından kurtulup biraz olsun rahatlamak ve keyif için evde kendi başıma nargile yapmak 2.hobimdir
Hatta en güzeli sahilde yada boğaza karşı yada bir göle karşı oturup izlerken nargileni çayını içip hoş sohbetler bile yeterlidir bazen.
evde yaptığım nargile bu şekilde gözüküyor.Cafedekiler gibi gözükmesede elimizden gelen bu :)

ileriki zamanlarda kendimidaha fazla tanıtan bilgiler pylaşacağım

IMG_0187.JPG
Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım

Sort:  

Dear steemer,
nice post and I followed you :) Please follow me :)

This post has received a 14.62 % upvote from @morwhale thanks to: @ahmetka.

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @ahmetka.