Steemit'in Hayatıma Etkisi+ [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar yeni bir projede daha sizlerle birlikte olmak bana mutluluk veriyor.
Steemit in hayatımda yaptığı değişikliklerden bahsedeceğim sizlere. Öncelikle Steemit 'i arkadaş grubumda konuşulurken duydum ve araştırmaya koyuldum ilk başlarda pek ilgimi çekmedi sadece yabancıların olduğu bir platform olduğunu düşündüm daha sonrasında daha derin araştırmalar yaparak @kusadasi nın yapmış olduğu projeleri ve bir çok Türk ün de bu platformda yer aldığını görerek çok mutlu oldum. Kripto para üzerine yazılar yazarak ve @kusadasi nın paylaştığı yazıları da okuyarak bu konuda çok fazla bilgi edindim. Açıkçası en büyük etkisi bana kripto paralara olan bakış açımı değiştirmek oldu.
steemit-blok-zincirine-dayali-yeni-bir-sosyal-medya-sistemi.jpg

İnsanların boş iş diye gördüğü bir şey özellikle bizim ülkemizde insanların risk almaktan korktuğu bir platformda bu şekilde yazılar yazarak para kazanmak beni oldukça mutlu ediyor. Ayrıca burada diğer insaların yazdığı yazıları okumak onlardan ilham almak bilgi alıp paylaşmak yalnızlığımı bir nebze olsun hafifletti.Bu aile daha da büyüsün ve birlikte çok daha fazla yol alalım istiyorum.

Günlük hayatta çok fazla kitap okuyan bir insan değilim uzun yazılar beni sıkar ama steemit sayesinde okuduğum şeyler beni heyecanlandırıyor ve bir nevi okuma alışkanlığı edindim diyebilirim.Ayrıca çok fazla ingilizce içerik olduğu için de ingilizcemin gelişmesine de katkı sağlıyor. Yeri geldiğinde burada ingilizce içerikler de paylaşmak istiyorum.Steemit maceram devam ediyor çok fazla şey öğreneceğim buradan...

Sort:  

Yazınız güzel olmuş bol kazançlar

Sağolun umarım herkes istediği kazanca ulaşabilir:)