Sokak Hayvanları için Bir Kap Su ve Mama [Cointurk 20.Projesi] [handan#9365]

in #cointurk6 years ago

Selam arkadaşlar, bu projede bizden herhangi bir coin türüyle ilgili bir yazı değil bir sosyal sorumluluk projesi istenmiş. Bu konuyu düşünen tüm arkadaşlara buradan teşekkürlerimi iletiyorum.

Ben kendi evimde normalde köpek besleyen bir hayvansever olarak bu tür hareketleri çok doğru buluyorum. Projenin konusunu okuyunca hatta duygulandım, helal olsun dedim. Biz burada kripto paraları, Steemit'i Türkiye'de daha çok yaygınlaştırmaya çalışsakta arada bu tarz hareketlerin olması çok sevindirici.

Ben büyük bir sitede oturduğum için sokakta yaşayan hayvanlara kendi kızımın eski mama kabını indirerek yemek ve su koydum. Uzun zamandır bu kapları ev içerisinde yedekte tutuyordum ama bu proje sayesinde sokaktaki hayvanlar için feda olsun dedim. Şu an kızımın yemeğinden bir kaba koyarak apartmanın kenarına yerleştirdim. Yarın sabah tekrardan kontrol edeceğim bakalım ufak ziyaretçilerimiz yemeklerini yemişler mi :)

İnşallah bu kapları apartmanın kenarına koydum diye site yönetiminden uyarı vs almam, bunları kaldırmak zorunda kalırsam çünkü çok üzüleceğim.

Arkadaşlar bu arada bir şeye dikkatinizi çekmek istiyorum. Genelde herkes mama-yiyecek vs koyar ama temiz içme suyu koymakta çok önemli. Şehirde hayvanlar ne yazık ki içmek için temiz su bulamıyorlar. Pis kanalizasyon sularını içtikleri vakitte midelerini bozuyorlar veya zehirli bakteriler vücutlarına giriyor. Şanslı olanlar iyileşiyor ama maalesef bazı sokak hayvanları tedavi olamadığı için ölüyorlar. Bu yüzden mutlaka mama koyarken bir yoğurt kabına falan musluktan suda doldurun koyun. Unutmayın sokak hayvanlarının suya da çok ihtiyacı var.

İyi Günler

thumbnail_Image.jpg

Sort:  

This post has received a 0.20 % upvote from @drotto thanks to: @handan.

This post has been upvoted by @microbot with 0.7%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount