Steemit ve Ben + [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Bugün sizlere steemit in hayatıma ne gibi etkileri olduğundan bahsedeceğim. @kusadasi na bu projeyi gerçekleştirdiği için teşekkürü borç bilirim.

Steemit te henüz çok yeniyim ama bu kısa zamanda @kusadasi nı keşfetmek hayatımdaki en büyük şanslarımdan biri olmuştur diyebilirim. Çok şanssız bir insanım bana soracak olursanız 16. projeye yetişebilmem bile bir mucize ama steemit bana şansım olduğunu tekrar gösterdi.Evet steemit in bana ilk kattığı şey şanslı olduğumu hissettirmesi.Ayrıca steemit bana coin hakkında bir çok şeyi öğrenip araştırabilmem adına bir rehber oldu.

Yatırım yapma konusunda beni heyecanlandırdı ve bu konuda beni bilinçli bir insan haline getirdi.Artık mantıklı riskler alabileceğimi biliyorum körü körüne değil karalı adımlarla ilerlemem gerektiğini bu platform sayesinde öğrendim.

Bu yazıyı yazmadan önce başka insanların bu konudaki yazılarını okudum ve herkes bu pllatform sayesinde hayallerine ulaşmayı planlıyor. Benim de ulaşmak istediğim hayallerim var. İleride facebook twitter tarzı olacak bu uygulama da henüz kimsecikler yokken aktif olmak beni mutlu ediyor.

Yeni bir projede görüşmek üzere.hayal-plan.jpg