Bir kap Su biraz yemek[Cointurk 20.Projesi][oguzhann10#6021]

in #cointurk6 years ago

Selam herkese. Projeye katilim cogunluguna baktigimda gordum ki Türkiye’de ne kadar cok hayvan sever oldugunu hir kez daha anladim. Ne mutlu bize.

Televizyonlarda gordugumuz o igrenc kedi kopek tekmeleyen adamlari dusundukce bunlarin sayisinin degil de hayvanlari sevenlerin sayisinin daha fazla oldugunu gordum. Onlarin da cani oldugunu aciktigini susadigini ya da canlarin yandini bildigini gormek mutlu etti.

image
image

Oldugum yere yakin bir veteriner klinigi petshop vs olmadiginsan mama alamadim ama kasaptan sevecegibi dusunduguk bir kac parca aldim. Mahallemizin ismini bilmedigimiz birileri tarafindan birakilmis bu tatliyi hep birlitke sahiplendik diyebiliriz gonul istersi boyle bir seyle karsilasmayalim oldugu yerde kalsin ama mahallemizde de ayni sevgiyi gordugunu dusunuyorum. 🐕

Sort:  

Laika, a Russian stray, was the first living mammal to orbit the Earth, in the Soviet Sputnik spacecraft in 1957. Though she died in space, her daughter Pushnika had four puppies with President John F. Kennedy’s terrier, Charlie.

For information thanks