[Cointurk 12. Projesi] Introduce Yourself

in #cointurk6 years ago

Herkese selamlar.

Ben Metehan Ersen. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Uluslararası İlişkiler mezunuyum. İyi seviyede bildiğim İngilizce ile reel hayatta fazla iş imkanı bulamadığımdan bir araştırma içerisindeydim. Karşıma burası çıktı ve ilk duyduğum andan beri sanki buraya gelebilmem için reel hayatta iş bulamıyorum diye düşündüm :) Yeni duyduğum ve heyecanla katılmayı beklediğim Steemit topluluğuna artık ben de üyeyim. Alışma sürecini de atlattıktan sonra güzel şeyler paylaşacağımı, gördüğüm veya denk geldiğim hemen herkesi de destekleyeceğimi belirtmek istiyorum. Umarım güzel postlar ve güzel insanlarla karşılaşır, burada olmaktan duyduğum mutluluğu her zaman yaşayabilirim.

@kusadasi ekibinin 12. projesi kapsamında kendimle ilgili birkaç şey paylaşmaya çalıştım. Steemiti lisedeki arkadaşlarımdan duydum. Her birimiz üniversite macerasına atıldık sonra farklı kulvarlarda hayat mücadelesi vermeye çalıştık diyebilirim :) Geçen zaman içinde kripto para piyasası, teknoloji, blog yazarlığı, internetten para kazanma gibi oluşumların daha da yaygınlaştığı bir döneme girdiğimizin ve artık bizlerin de tabiri caizse bu furyanın içinde yer almamız gerektiğine dair düşünceler belirmeye başladı. Okuduğum bölüm ile ilgili fazla iş imkanı bulamadığımdan, en azından edindiğim deneyimleri ve fikirlerimi aktarabileceğim kitleler için aklımda bir blog yazarlığı yavaş yavaş oluşmaya başlarken arkadaşlarımdan bu mecrayı duydum. Buradaki dilin özellikle ingilizce olmasının buraya yönelmemde en çok etkisi olan unsur olduğunu belirtmem gerekiyor. Geçmiş çalışma tecrübelerim ve okul hayatının etkisi ile bir seviyeye geldiğim, bu yüzden de o seviyeyi koruyup belki de daha fazla geliştirmek için uğraş verdiğim bu yabancı dil mevzusuna dair yapabileceğim bir iş olduğuna kanaat getirdim. @kusadasi ekibinin yeni kullanıcılar için başlattığı bu proje için onlara teşekkür ediyor, bu projeden elde ettiğim kazancı power up yapacağımı da belirterek yazımı noktalıyorum. Okuduğunuz için teşekkürler.