Anı Ölümsüzleştirmek + [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Benim bir çok hobim var fakat son zamanlarda gökyüzüne daha fazla bakmaya başladım ve her baktığımda onun güzelliğini gördükçe fotoğrafını çekip onu ölümsüzleştirmeye çalıştırıyorum. Profesyonel bir kameram yok sadece telefonumdan çekiyorum ama yetenekli olduğumu düşünüyorum ve etrafımdaki insanlardan bu konularda takdir almak beni mutlu ediyor. Sadece gökyüzü değil ayrıca dikkatimi çeken manzaraları da ölümsüzleştirmeyi çok seviyorum.Şuan en fazla ihtiyacım olan şey profesyonel bir makine.Sizlerle hem gökyüzü hem de diğer çektiğim fotoğraflardan bir kaç tane göstermek istiyorum.

Umarım çektiğim fotoğrafları beğenirsiniz :)
Oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın. Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim .
Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

QSEG4419.JPG

PTVW5814.JPG

IMG_1215.JPG

Sort:  

Çektiğin fotoğraflar harika. Ellerine sağlık güzel bir paylaşım olmuş

Çok teşekkür ederimmm :)