Steemit Hayatımı Değiştirdi mi?+ [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Güzel bir proje daha... @kusadasi na yaptığı projeler adına minnettarım. Şuan steemitteysem sebebi sizsiniz diyebilirim o yüzden projelerin her zaman devamını bekliyorum eminim bir çok arkadaşım da benimle aynı fikirdedir.

Steemit hayatıma gireli yaklaşık bir ay oluyor. Daha önceki yazılarımda ingilizcemi geliştirmeye çalıştığımdan bahsetmiştim. Steemit en çok bu anlamda ilgimi çekmişti ve yabancı insanların yazılarını okyup anlamaya çalışmak benim için hobi gibi olmuştu ama buradan nasıl para kazanabileceğimi henüz keşfedememişti taaa ki @kusadasi na ulaşana kadar yaptığı projeler hayallerime ışık oldu diyebilirim. Üniversiden mezun oldum 4 sene okudum ama henüz bir iş sahibi değilim.İşsizlik nasıl bir boşluk eminim herkes hayatında yaşamıştır ya da yaşayacaktır. Benim için hem güzel zaman geçirip hem öğrendiğim hem de para kazanmaya başladığım harika bir yer burası.
burada-hayal-kurmak-serbesttir_1481978_m.png

Hiçbir sosyal medya hesabı kullanmıyorum. Hepsi çok boş ve zaman kaybı gibi geliyor. Ama steemitte geçirdiğim tüm zamanlar bana kazanç olarak geri dönüyor.Aslına bakacak olursak steemit aynı zamanda bana umut etmeyi öğretti.Umut etmenin ne olduğunu unuttuğum şu dönemde gerçekten beni çok mutlu etti.

Belki bu anlattıklarıma insanlar yok artık sende abarttın diyebilir. Steemit bana abartmayı da öğretti hayatta bazen abartmak lazım abartmak kötü bir şey değil bu neyi abarttığına göre değişir. Eğer çalışmayı abartırsan hayallerine ulaşman daha kolaylaşır. Eğer hayal etmeyi abartırsan hedefin hep daha yukarıda olur ve hayatta bir hedefinin olması bence inanılmaz bir şey.

Elbetteki @kusadasi sayesinde coinleri öğrendim ve birde araştıma yapıp kendi yazılarımı yazmaya çalıştım bir şeyler yazmaya çalışmak bence çok güzel ve bu beni teşvik ediyor.Steemit maddi ve manevi benim hayatımı etkiledi.Olumsuz bir etkisine henüz rastlamadım ve rastlayacağımı da zannetmiyorum.

Bir başka güzel projede fikirlerimi sizlerle paylaşmayı dört gözle bekliyorum.

deniz-adam.jpg