Dcrops - moje odměny za splnění úkolů

in #dcrops9 months ago (edited)

Dobré poledne, právě jsem sklidil moje odměny ve hře Dcrops .

Hrajete taky? Je to blockchainová hra na Hive network, která umožňuje kromě péče o virtualní farmu získat nějaké krypto :-)

Musel jsem splnit tyhle úkoly, abych získal odměny níže.

Prodatelné na hive jsou položky níže, kde ve třetím sloupci je vidět cena v HIVE tokenech, za kterou je nabídnu k prodeji.

stone - 4ks - 0,234
copper - 1ks - 0,23
wood - 1ks - 1,77


Profit +2,234 HIVE

Pozn. odkaz obsahuje registrační link do hry ;-)

Dám vědět zase brzy jak se moje cesta vyvíjí a třeba něco k této hře ;-)

Mějte fajn zbytek dne,
Altcoinerz

az

Sort:  

This post has been supported by @dcropsboost with 15.00 upvote! Delegate HP to dCropsBoost to help support the project.

This project is not associated with dCrops developer but it would love to help promote the community.

dCrops