Carrioner wyjaśnia film Spasińskiego

in #dlive6 years ago

Thumbnail

He was accusing me for example that I never told him about steemit/DLive/DTube which is FALSE. I made few videos about it, I am on a same conversation group on messenger that he is and I was talking about it since December last year.

Dłuugie, ale i tak skróciłem ponad 2x

Mój zapasowy KANAŁ SafeSpaceTube!:
https://www.youtube.com/channel/UCIo3R7SVQJz292A11_eVw0Q


Filmy bez cenzury jak na SafeSpaceTube:

steemit - https://steemit.com/@carrioner
DLive - https://dlive.io/@carrioner
DTube -


Art. 54. Zasada wolności poglądów
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.

  1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Chcesz wspierać moją twórczość?

Patronite:
https://patronite.pl/carrioner
Koszulki:
https://carrioner.teetres.com
Jak masz za dużo kasy PayPal:
https://streamlabs.com/carrioner
A tu nie tylko PayPal:
https://tipanddonation.com/carrioner

Aktualny adres Bitcoin:
18KaPhgd9Vdg9SeEMs4Zmy396Fnvffr1T1


Socjale czy jakoś tak:


http://www.facebook.com/Carrioner
Grupa facebook:
https://www.facebook.com/groups/banda.jelopow/

Moi patroni:
EddY GhosT, Grzegorz Szczerba, Jebacz Leśny, Tomek Kozłowski, Bartheek, Żywy, Wujaszek Mateusz, LittleFoxy94, Hubert Raciborski, Aga, iMarcel, zabieganyjestem, Viper, Leszard, Akkiro, warrior20003, illgresi, Gregory, Slaypher

My video is at DLive

Sort:  

No typ liże rowa każdemu kto ma dużo subów i większą aktywność niż on xD

Szpakiński to zawsze była taka atencyjna dziwka, pałkerson 2.0 - gdziekolwiek wyczuwa choć garstkę kliknięć, pałkersonów i subskrybcji więcej to już zapierdala głosić swoją pociętą opinię, on by nawet nakręcił o tym, że ptak nasrał na ziemię z lotu gdyby to tylko dawało wyświetlenia... taki Ryszard Petru polskiego safespacetube - wypowiem się to mnie wszędzie pokażą... poziom tego dzisiejszego safespacetube to jest jakaś porażka.

Kiedy w końcu wrzucisz "10 pytań, na które chrześcijanie nie znają odpowiedzi"? Przypomniałeś o tym filmie dzisiaj
EDIT: Kiedy wrzucisz na steemit?

Jak będę miał więcej subskrypcji mee
tak jak powiedziałem w filmie + muszę mieć pewność, że znowu nie spadnie.

Ale chyba możesz wrzucić na steemit i później po wrzuceniu na SST dać link do filmu tutaj.
Oczywiście tylko proponuje, rób jak uważasz

no właśnie kiedy nowy odc. C. K. M. W. ?

spasinski juz lepiej niech pierdoli o niczym niz pierdolo głupoty

Co oznacza szara ramka upvote? Jestem tu nowy i jeszcze niewiele ogarniam. Pomoże ktoś?

Hehe :) . Bardzo dobre podsumowanie pod koniec. On to serio drugi pałkerson, takie głupoty gada i jeszcze te kłamstwa, że nic mu nie mówiłeś. Fałszywy człowiek. Karma do niego wróci. Mogę się założyć, że jeśli usuną mu kanał na SafeSpaceTube to przybiegnie właśnie tu na steemit.

Jak ja nienawidzę po prostu obu postaw i A więc'a i Spysińskiego oboje się wywyższają A więc poprzez nakazanie jak Carrioner ma się zwracać co jest kurde ale mega absurdalne i poniżej jakiejkolwiek krytyki a Spysiński poprzez porównanie faceta, który ma większą wiedzę od niego do samego siebie w latach w technikum no kurde dla mnie jest tak głupim i prymitywnym zachowaniem, co więcej to właśnie jest ten NAJNIŻSZY stopień krytyki o którym sam mówił, można nawet dodać, że robi siebie przez to hipokrytę.

Ja jestem agnostykiem i mam wyj***e jajca na ateistów i teistów.
Trzymaj się Carrioner. Pozdrawiam ^_^

JAZDA Z NIM

Spasinski to głupia kurwa. Dobrze go podsumowales, pamiętam jeszcze jak była drama z Majewskim czy jakoś tak, pod którą też musiał się podpiąć. Szczycił się, że Majewski go chyba zwyzywał czy tam obraził za to co o nim kiedyś powiedział i dlatego czuł się zobowiązany do odniesienia się do nowej dramy. ( Założę się że Majewski zapomniał że on w ogóle istnieje xD)

Pięknie tu wszystko ująłeś. Chodzi mi szczególnie o końcówkę, wyjąłeś mi z ust wszystko to co sam o nim myślałem. Wtrąca dupsko wszędzie, nie ma racji, ważne aby gadać przekonująco ale już nie ważne co, śmieszne, że sam wspomina nieraz o tym iż ważne jest co mówisz. Straszny hipokryta ze spasińskiego. Może w końcu więcej osób zauważy jaki to atencjusz.

stare czasy mi się przypomniały

Generalnie się z Tobą zgadzam stary ale z drugiej strony - nie szkoda Ci nerwów? Nie wiem, może już stary jestem ale mi by się nie chciało tak każdego krytycznego głosu, zdania komentować i się nim przejmować (nie w sensie, że Ty się przejmujesz i bierzesz to do siebie tylko przejmować w sensie zawracać sobie dupę pierdołami). A odbiegając od tematu - weź mnie zastrzel bo im więcej mówisz o steemit i wszystkich opcjach, im więcej czytam i im więcej filmów instruktażowych oglądam tym mniej rozumiem iiiii generalnie i dupa i jestem jełopem.
Pozdro

Spasiński taki jest, wypowiada się tylko na niektóre, znane tematy, żeby się na nich wybić, do tego zwykle stara się stać od tego z daleka, żeby tylko nikt po nim nie pojechał.

Spasiński, czyli jak dostać się na szczyt góry spierdolenia. Oto taktyka wszystkich tych pseudovlogerrów:
1- Załóż kanał na jutube
2-Nie reprezentuj żadnych wartości
3-Zaproś na kanał kolegów
4-Zacznij zbierać atencję poprzez obrażanie i bezpodstawne pierdolenie o innych twórcach
5-Wymyśl jakieś FIKUŚNE słowo, którym można nazywać widzów np. Ancymony, Bałałajki, Ananaski, kurwa kwasy hialuronowe
6-Patrz punkt 2
7-Rób co miesiąc dramy o jakimś większym jutuberze, i kręć karuzelą spierdolenia w kółko, i w kółko.
Pozdrawiam wszystkich zdrowomyślących

Idiosiński to idealny przykład człowieka, który w zależności od tego co uważa społeczność (widzowie yt), taką stronę popiera. Przykład: Gdy u Carrio rosły zasięgi na YT to "nagrajmy coś razem". Jadnak, gdy Carrio dostał bana a po jakimś czasie doszło do wymiany zdań między Nim a AWIEC (który ma większe zasięgi), to odrazu podczepia się pod tą sprawę mimo, że nie ma z nią nic wspólnego. Na dodatek wytyka jakieś niestworzone rzeczy na temat Carrio tylko dla tego aby przylizać dupę awięcowi...

Nie drama tylko dramat =]

nieźle go zjechałeś carrio

Dobry typ

I think he step better toward you keep it up

Nie pozwólmy nikomu cenzurować prawdy! Kiedyś wierzyłem w bóstwa w chmurach i to właśnie dzięki tobie przestałem (no i też Śmiem Wątpić). Dlatego uważam, że każdemu wierzącemu twoje filmy powinny wyskakiwać w polecanych żeby chociaż część z nich mogła się doedukować, tak samo jak ludzi wierzących w płaską Ziemię uświadomiło się o jej kulistości. Pozdrawiam i życzę dalszego rozwoju kanału DLive! :)