Sort:  
There are 4 pages
Pages

tu możesz policzyć jaką wartość ma czyjś głos po STEEm POWER https://steemnow.com/upvotecalc.html

hola amigos

za późno kurde Kario z tym wołtingiem :/

jak jeszcze raz Ci padnie strim to Ci nie powiem

A gdzie moge tutaj sprawdzić ile mam Vote Power ?

tylko u mnie nie ma głosu?

Carrio powiedz tym debilom jak się piszę "znaleźć"

ty pa zoba działa

co ma długość do wywalania strima Carrio? ja rozumiem, że by mnie w czoło walnął, ale strima by chyba nie wyłączył

wam też tak przycina ?

d.tube ma z rok bo ostatnio widzialem jakies filmy z 2016

aa że długość czasu! ja myślałem, że co innego za długie miałeś

Co to jest SBD to jest skrót od tej waluty ?

STEEM DOLAR

Ta stronka steemnow.com jest super mogę sobie przeglądać statystyki ile warta ta waluta STEEM wykresy itp

No to dobrze podejrzewałem Carrioner

Zapisze sobie te linki :)

Widać ze sie zawiesiło

pozdro od picza

Jeste tylko czasami tam przytnie od czasu do czasu :)

pozdro z tłicza ptysie. wbijajcie na mój steemit - @natison <3

o kurczę $90 :o

Pozdrawiam z Twitcha :)

Carrioner niszczy system. :l

121 osób

powtórka z rozgrywki :)

wooow ile osób!

149 watching - czyli obecnie

183 osoby ;)

ale mała aktywność na czacie :(

DLive Do you know da way :D ?

I love my mom

to dobrze, bo nie musi czytać wszystkie komentarze i nie będzie potem siary czytać to :D

We don't like racist DLive

^what? xd

What's up Carrio :)

rrmax to Polak POlak :D

There are 4 pages
Pages