E-babil | Country Mix

in #dsound6 years ago (edited)


Original country mix. Tempo 115 bpm. Have a good day.

Keyifli dinlemeler.


Bazen dsound üzerinden müzik çalışmayabiliyor, bu durumda ipfs üzerinden dinleyebilirsiniz.
:)



► Listen on DSound

► Listen from source (IPFS)

Sort:  

Açıkçası pek country dinlemem. Evde çoğunlukla country müzik dinleyen biri vardı, kendisine dinlettim, aynı zaman da mix müzikleri de sevdiği için bunu beğendiğini söyledi. Benim sormak istediğim birkaç soru var;

  • Bu gibi mix'leri ne kadar sürede yapıyorsun?
  • Bu mix'leri DSound gibi başka platformlarda kullanıyor musun veya kullanılmasına izin var mı? Mesela seslendirme yapan biri bu mix'leri izniniz dahilinde kullanabiliyor mu?

Yorumun için teşekkür ederim dostum. Bu paylaşımım için ortalama bir buçuk saat uğraştım. Ki fazla emek vermedim bunu belirtmeliyim. Beğenmediğim kısımlar falan oldu fakat müsait vaktim pek olmadığı için, artık olduğu kadar diyerek paylaştım..

Farklı platform düşüncesi aklımda var lakin şuan için sadece burada paylaşıyorum..
Son olarak da şimdiye dek kimseden böyle bir talep gelmedi lakin isteyen biri olursa benim için sıkıntı yok, kullanabileceğini söylerim.

Merhaba e-babil umarım keyfin yerindedir şarkını önümüzdeki hafta "Dsound Original Music Selections Of The Week" isimli blog serimde eleştirilecekler listeme dahil ettim. Üretmeye devam etmen dileklerimle!

Bu ne demek tam anlayamadım ben.

Her hafta DSound'a yüklenen orjinal şarkıları belirli kriterlere göre listeme ekleyip daha sonra oluşturduğum listeden 5 şarkı seçerek yorumluyorum. Bu şekilde müzisyenlere ve DSound platformuna elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum.

Teşekkürler dostum, paylaşımını merakla bekliyorum 😊

😁👍 great work

Thanks man 😊

dönüşler başlamış ;) çok sevindim.

Çok çok teşekkür ederim.😊

3-4 kez döndürdüm, epey hoşuma gitti :)

açıkçası bu seferki müzik diğerlerinden daha az deneysel ve ana riff'in/iskeletin etrafında toplanmış görünüyor. farklı platformda müziklerini paylaşma konusuna ben de katılıyorum doğrusu. örneğin soundcloud hesabı iyi olur.

Teşekkür ederim dostum, evet bu pek deneysel olmadı, sanırım ben deneysel seviyorum 😊