You are viewing a single comment's thread from:

RE: E-babil | Country Mix

in #dsound6 years ago

Açıkçası pek country dinlemem. Evde çoğunlukla country müzik dinleyen biri vardı, kendisine dinlettim, aynı zaman da mix müzikleri de sevdiği için bunu beğendiğini söyledi. Benim sormak istediğim birkaç soru var;

  • Bu gibi mix'leri ne kadar sürede yapıyorsun?
  • Bu mix'leri DSound gibi başka platformlarda kullanıyor musun veya kullanılmasına izin var mı? Mesela seslendirme yapan biri bu mix'leri izniniz dahilinde kullanabiliyor mu?
Sort:  

Yorumun için teşekkür ederim dostum. Bu paylaşımım için ortalama bir buçuk saat uğraştım. Ki fazla emek vermedim bunu belirtmeliyim. Beğenmediğim kısımlar falan oldu fakat müsait vaktim pek olmadığı için, artık olduğu kadar diyerek paylaştım..

Farklı platform düşüncesi aklımda var lakin şuan için sadece burada paylaşıyorum..
Son olarak da şimdiye dek kimseden böyle bir talep gelmedi lakin isteyen biri olursa benim için sıkıntı yok, kullanabileceğini söylerim.