Infekcja przez oczy

in #engrave4 years ago

Ostatnio znów miałam okazje do oprowadzania turystów po moim mieście. Reklamowałam bloga jako miejsce, gdzie mogą znaleźć więcej fotografii i grafik, których kilka mam wydrukowanych i prezentuję podczas wycieczek. Kilka osób było bardzo zainteresowanych historią księżnej Eleonory Charlotty i myślę, że zajrzą do mojego wpisu, który powstał kiedyś przy okazji TematówTygodnia.

Oczywiście mówię, jak nazywa się blog i konto instagramowe, ale pomysł jest taki, aby oprócz mojego gadania oddziaływanie odbywało się również przez oczy. Przeważnie robimy sobie wspólne zdjęcie z grupą, więc taki napis zostałby również w fotodokumentacji wycieczki. Zatem słowo kluczowe na koszulce i jakieś dodatki - może wzorki, może logo podpowiadające, w jakim miejscu sieci odbywa się moja działalność.

Oto sześć projektów - każdy nadaje się zarówno na koszulkę damską (dla mnie), jak i na męską (gdyby byli jeszcze jacyś zainteresowani byciem moim słupem reklamowym).

1. Po prostu Twardogórzanie2. Twardogórzanie i logo HIVE
3. Słowo kluczowe, logo i panorama miasta4. Hasło, logo, dekoracja
5. Hasło, loga socjali i supraporta z Młyńskiej6. W barwach flagi

Proszę o komentarze, który wzór uważacie za najładniejszy, a który za najlepiej przenoszący komunikat, że oprócz Twardogórzan mieszkańców miasta, są jeszcze "Twardogórzanie" - byt wirtualny i hasło do wpisania w wyszukiwarkę.


Pierwotnie opublikowano na Lectorium. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Mi najbardziej przypadł do gustu wzór nr 5.

A 6 otrzymuje mój antygłos.

Fajny pomysł na rozreklamowanie swojego bloga i w przypadku zdjęć pamiątkowych z osobami zainteresowanymi tematem, to strzał w dziesiątkę!

Dziękuję! Piątka na prowadzeniu. :) Ten projekt zrobiłam jako pierwszy. Czyżby potwierdzało się, że pierwsza myśl najlepsza?

Dziękuję również za antygłos. Gdy teraz patrzę na ten wzór (wpisanie elementów w flagę Twardogóry), to odbieram tę koszulkę jako typowo sportową. Że jakiś klub kibica tudzież amatorska drużyna czegoś. :)

Nie będę oryginalny - 5 :)

Dzięki! Pierwszy projekt, który zrobiłam. :)

Podoba mi się 5,ale i 3.

Natomiast mam pytanie, czy to nie będzie wprowadzać w błąd. Blog lectorium, FB Twardogórzanie, a na hive bowess

Dziękuję ze wskazania!
Mam ten komfort, że udało mi się złapać 3 pierwsze miejsca we wskazaniach wyszukiwania Google (na pierwszej stronie łącznie 4), 5 pierwszych w Bing. Wyszukiwarka grafiki również kieruje prawidłowo.
Będę miała motywację, aby tej dominacji w haśle 'Twardogórzanie' nikomu nie oddać. Przynajmniej przez najbliższych kilka lat. :)

Patrząc od strony wizualnej podoba mi się nr 4, choć samo logo hive może niewiele mówić ludziom. Postawiłabym też na nr 5 - fajny pomysł i super się loga wybijają w towarzystwie szarości, dzięki czemu jest wyraźne odesłanie do sieci. Trochę bym tu jeszcze pokombinowała z samą grafiką i fontem, ale to zboczenie zawodowe :)

Z ciekawości wbiłam "Twardogórzanie" w google i wyskakujesz na pierwszych pozycjach!

Dziękuję! Też lubię 4 - rozważę lekką modyfikację, może napis poniżej delikatniejszą czczionką dblog.pl albo hive.blog.
To nie zboczenie, bo napis nie jest jeszcze optymalny. Jest dość trudny - liter od licha i trochę. W pewnym momencie miałam font, który byłby fajny, gdyby nie Z, które akurat było nieładne. Nie zliczę takich, które odrzuciłam przez brzydkie G, W albo I. :)

A już nie mówiąc jak pojawi się ś, ć, ń to rozwala wszystko:)
Jak mówią, sieć przyjmuje wszystko. Stawiam na 3 i 4...rozważyłbym ucieczkę z logo Face i Insta bo nie pasuje mi tu sterta socjali przy Hive.

Dziękuję za opinię!
Na szczęście kreseczkę w Ó można doprojektować ręcznie, gdyby zaszła potrzeba. :)
Rezygnacja z logo "przeżytków" może być - one służą głównie przekierowaniu osób czytających na bloga. A te osoby, które nie czytają, to jednak nie są moi modelowi odbiorcy. Dla nich pozostaje ten powierzchowny element wyłącznie wizualny - ot, dla budowania świadomości, że jest takie coś jak 'Twardogórzanie'.

Stawiam na "piąteczkę" i gratuluję pomysłu :)

Dzięki! Ta grafika jest od początku z "Twardogórzanami". :)

Sama bym nosiła numer 1 jest taka słodka :) A męża wystroiłam bym w koszulkę numer 5 - jest ciekawa i sprawdzi się jako trafiona w punkt reklama. Pozdrawiam i gratuluję pomysłu :)

Dziękuję! Chyba damskie koszulki wyszły mi ładniejsze, a męskie bardziej informacyjne. :)

Napis i czcionka z nr3. Bo skoro Twardogórzanie to i czcionka twarda ;). Loga z nr5. Taka moja koncepcja. I na plecach. Mniej się marszczy.

Font w 3. lekko nawiązuje do niemieckiej fraktury, a z czasów niemieckich pochodzi większość zdjęć i grafik miasta na blogu (co będzie się z czasem zmieniało, bo do domeny publicznej zaczynają przechodzić zdjęcia powojenne).
Dzięki za sugestię pleców. :)

Mi najbardziej podoba się nr 4 😁 - jest śliczna. Natomiast wydaje mi się, że najbardziej zachęcająca ludzi do odwiedzin Twardogórzan w świecie wirtualnym jest koszulka nr 5, która zresztą również wpadła mi w oko 😉

Dziękuję! Czyli dla słupów reklamowych 5., a jak ja i tak gadam o co chodzi, to mogę mieć na sobie 4. :)

Koszulka nr 2 lub nr 3!
Koniecznie z dopiskiem "hive.blog" lub "dblog.pl"!
😉

Dla mnie bardzo fajna jest trójka.

Najbardziej męska. Panorama miasta z 1750. :)

5 lub 3
ale bardziej 5 :)

(sąsiednie symbole czyli fb i insta - sugerują, że być może symbol trzeciego logo, także oznacza coś wartego wygooglowania;
przy pozostałych propozycjach koszulkowych może to nie być tak czytelne - czyli logo hive może wyglądac tylko jak cool znak graficzny :)

dla 6 mowie podobnie: nie

Dziękuję! 'Twardogórzanie' się dobrze googlają. Lokalnie jest to już rozpoznawalna marka, a myślę, że turystom też dość łatwo zapamiętać hasło związanie z nazwą odwiedzonego miasta.

4 dla słupów, 1 dla dam :-).

Dziękuję! Z wiarą w siłę marki i walory estetyczne. :)

Do mnie najbardziej przemówił projekt 4, ale popracowałbym jeszcze nad tym. A może jakieś hasło dodać?

Np.:

TWARDOGÓRZANIE
znajdź nas na Hive

(albo "znajdź nas:" i logotypy)

PS. A nie masz jakiejś pocztówki w bardzo dobrej rozdzielczości?

Dziękuję! Koncepcja jak najbardziej rozwojowa. :)

A jakiej pocztówki? Starej, czy własnego projektu? Archiwalne mam rożnej jakości - od bardzo lichych, po również takie pliki, które swego czasu pozwoliły wykonać wydruki 70 x 100 cm.
Jeśli własnej, to odpowiem "Więc nie mówicie mi, że nie macie, bo w każdej chwili mieć możecie". :)

Kurcze, wszystkie są fajne 😁 oprócz 6 - tej bym nie brała.
A z reszty naprawdę ciężki wybór, ale jakbym musiała wskazać jedną jedyna, to po długim namysle stawiałabym na 3.,lub 2. bo piękne logo hive :) (5 też fajne ale w oczy mi się zawsze pierwsze rzuca czarne ;) )

Dzięki! Jeszcze opcja, że 4. na czarnym. :)

Super wzory. To Twoje projekty?

Dziękuję! Tak, sama poskładałam w Canvie. 6 jest przeróbką gotowego schematu, pozostałe to już własna inwencja i kombinacja napisów z elementami graficznymi.