Marta Wysocka-Jóźwiak

in #engrave3 years ago (edited)

Witam serdecznie wszystkich czytelników!


Nazywam się Marta Wysocka-Jóźwiak i jestem psychologiem, terapeutką integracji sensorycznej oraz autorką kilku książek dla dzieci, wielu „portretowych” wierszy (Portret Malowany Wierszem), artykułów i rymowanych zabaw.
Psychologię ukończyłam na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Uczestniczyłam również w szkoleniach z psychoterapii systemowej, poznawczo-behawioralnej, terapii integracji sensorycznej, psychologii dziecka i wielu innych.
Wspólnie z aktorką Magdaleną Różczką napisałam trzy części książki o siedmioletniej Gabi, która wychowuje się w rodzinie zastępczej. Wspólnie ze swoim przyjacielem Bartkiem mają mnóstwo zabawnych przygód.

Jestem również współautorką książki z „Wierszami dla dzieci na każdą okazję”. To świetna propozycja dla wszystkich przedszkolaków!

Od 2014 roku jestem właścicielką firmy Domowa Akademia Rozwoju, dzięki której zgłębiam tajniki dziecięcego świata. Zauroczona jego różnorodnością i spontanicznością, pracuję z dziećmi na różnych płaszczyznach: terapia, diagnoza, wyjazdowe warsztaty off-line, pisanie o nich wierszy. To pasja, która jest częścią mnie!
Jestem spełnioną mamą dwójki fantastycznych dzieciaków! Gabrysia i Michał niezmiennie są moją największą inspiracją!
Do tego jestem niepoprawną optymistką, która wierzy w piękny świat i dobrych ludzi!
Teraz rozpoczęłam przygodę z pisaniem tekstów na bloga zabawkisensoryczne.pl, razem ze Zbigniewem Przyrowskim, z którym pracuję jako terapeuta SI w poradni Centrum Procesów Sensorycznych w Warszawie. Wspólnie będziemy starali się przybliżać naszym czytelnikom świat sensorycznych zabawek. Dowiecie się tutaj które zabawki warto wybierać dla swoich dzieci, aby wspierać ich sensoryczny rozwój.
Zaglądajcie do nas! Podzielimy się naszym SENSOzachwytem!


Pierwotnie opublikowano na Zabawki Sensoryczne. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Witaj na Hive! Rozgość się I nie bój się pytać


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.