ayr tyang mayut ar aysar ngarr

in #esteem6 years ago

tapo 4 tyaell lya p ny ayat ar aysar lany ႏ wng to 4 ya mဴto 4 mႈ n lo 4 aykarng ayn sell . aya matႏ oe sanu a rar tahc hkuko lႊ t mahk ray s hkang at hc k hc paray aarng ayhtya aypya 5 htarr sakaeso 4 aay a dhart k lany wan at ng tahc hkyang lanu ko sim ႀ kanဳ lႊ m moe htarr l w k .
image
daray p m y m ၿ mell tae a ni hc ၥ say bhar k tahc pang lanu neay nay aarng lak panay tya ko pya ng ya p lok rang . . . mangrell 5 g 1 ၿ pee sanu aytar may . . . huႏ wng htu koႏ ႈ t saklo 4 aynayhk ၿ pe .
aႏ we lak pan pang ayaark tyang a sakk 13 ႏ w hc hkan 4 rwiay saray karng ayl tahc ayyarkႏ w ng 11 ႏ w hc hkan 4 rwiay saray karng may l tahc ayyark . . . lak pan pya ng aay ၾ kyam arr koay kark ayn ၾ kay l sany . aykarng ayl mwar hcak suuay ht ႀ kee u bhay aarng eat tahc u tany aysar sarr lw r t naray l aymarng ayaarng sak ya hpahc ၿ pee . . aykarng may l mwar muu hkong ya hpဴ hu a many ral w k hcak hcaray r u hkong ayat ar eat ya pahc m ၿ ngee aysarhk hc samee ayl pang ya hpahc aylay tar sany .
" ko ko sak deႏ w hc lak panay tya pya ng tar poay hcar salo pellay nar "
" htanglo 4 par ya hpဴay lrell 5 . mႏ w hc k lany de aahk in pell hc pya ng tarayl "
" hut larr . . ya hpဴay l kay sya hkar m mwt mibhuu ray . darnell 4 aan te ya m kya hpဴay lto 4 ko de pan aytyabharlo 4 aykark hkong tarlell hang . aymႊ lany may mႊ bhuu . hcarrlo 4 lany r larr masi m r larrmasi "
" aymay m k de pan ay ya hkark aytya koay s ayhpar tay . bharay s lany sotarko ko lany masibhuu . t kay aytar ko ko sak lany de pan aytya ko hcit m wang hcarr bhuu . daray p m y daray tyay kark ayp rang ko koto 4 mun 4 hpoe r tay ayl . aae deay tar aykarkhpo 4 k ko koto 4 ko tar wan pell . at n taray may m bharsar hcarr pell hcarr hcarr ays pellay hp ၚay hp ၚ ko koto 4 nell 4 m song bhuu rayhellhell "
" hkahc hkahc hkahc ko ko kay tar lup ၿ pe . mun 4 hpoe r lany suu k suum arr lo hcu mahtarrbhell gim aytya pell syarr syarr ႏ wip ayn ၿ pee aytar "
" ayaark may ko ko gim ႏ wip ya pahc tarhk ny may ya par parnell 4 ya hpဴay l kay kar . . . hcu htarr ၿ pee nell nellm arr lar rang aaat ၤeay tya a rup aytya way ya pahc tar m hut larr harr harr harr "
" hihi dar dar kay tar ko ko ray suum arr k min hkay l pell lwhk ng taray parlo 4"
" hyan 4 aykarng may l de a ryay k tany k deay lark lwhk ng ayn tar ႀ kee lar rang m lyay bhuu"
" ao . . ko ko k lany bhar m lyay r mwar lany . aahkupell ya hpahc ya hpahc a sak aytya ႀ kee larlo 4 luu ႀ kee aytyaya hpahc syarr rang pell ya hpahc ya hpahc ya hpဴay l har koko 4 rell 5 ya hpဴay l parpell rw ng . . . "
" hut par ၿ pe ya hpဴay l ray . . ko ko k hc tarpar . ko koto 4 ko de a tong a ၿ mell m hkyaell pellay n ၾ k may aynar "
" ko ko sakrell 5 say bhar har . . ya hpဴay lrell 5 say bhar parpell ko ko sak ray . ya hpဴay lto 4 ko bhay aytar mw m hkyaellbhuu "
aynya m ng lar sanyႏ w ng aam w aapuu rwin k tahc s htak tahc sya m ng tak larayhk ၿ pe . bhay sek mwn m siay sar u ၾ s ngwk kay l k aasan sar saray t so rang ayႏ ya ko ႀ kiဳ soay nayl eat .
aytarng ayl htell lak pan pya ng ayl m arr ya p ny ႏ w k ayn ၿ pe ya hpahc sya hp ng aykarng ayl ႏ w ng aykarng may l lany aႏ weay tarng ayl ko tahc hpak tahc hk k syaell kar aim m ႀ kee rwi rarseso 4 aatuutuu ya pan hkae ၾ kay lay tar sany .
.
.
.
" de mwar ko hkong ayat ar . . at ဳp aay p ၚ m roem sarr lup taray lark at ဳp aydar s htyak tar m rwibhuu "
" ၾ sar ray de kihc ၥ kite aytar t kay masitar par . deay karng ayut ark syarr ၿ pee sanu ayl rak ၾ kar mw m sang kartarnell 4 hcaparr hpoe ayngyay tya ko hcahc ၾ k ny lok aytar ayl ar ayn mwn siratar "
" at ဳp ko hkang b arr lar mw limhpo 4 m ႀ kiဳ hcarrnell 4 . hkang b arrnell 4 ayht san hku taylar tahc tyaell tyaell lup ayn ၾ k tar tahc hcak lanu si tay . ၿ pee aytar ayht san ayut ark m syarr hkang a rak song mwar hkab arrnell 4 aatuutuu htong ၿ pee tahc hku hku tong pang ayn ၾ k tar ko ya mang tae suu kya manglo 4 at ဳp ko s tang ayp ၿ pee syarr ၿ pe .
ayngyay l sin 50 . . 60 kaat ဳp a tyak bhar mwya hpahc m syarr parbhuu . aya daray p m y k ဳp ayplo 4 ayat ya lo 4 luuay mya suuay mya ay ya parng lar ၿ pee delo aay ya hk aay nay rark lartae luuay tya kaat ဳp ko ya panႏ w p hk hpo 4 ႀ kan tar kite ဳp m hkanhk ng sanu bhell rwnglarr "
" de loay tar may ya par s ng parbhuu ၾ sar ray . at aytar ႀ kiဳ hcarr pam hcarr mit sahc aytya rwar . . . nay aytya ko hcap hap ayp . . ayit kyak aytya htoe ayhpark htarr taray ၾ kar ng ၾ sarto 4 ko toe tak s ng say lark toe tak hkaetar pellay l . hkuhar kaat aytar k hcaray r . . ayht san k lak ayhtark hcaray r . hcaray rnell 4 lak ayhtark hcaray rto 4 ko hcar rang jayarr lup ၾ k kong ၾ k rang t tyaell tyaell ya hpahc tar san salarr b .
daray p m y suu 4 rell 5 a tyang hcit bhay lo rwi m lellay tar at aytar ayhcya hkar bhay si par malell . ၾ sar deay kar ng ko yanu ၾ kany hkaesalo pellat aytar lany lup ayhpar kong hpak aahk ng hk ng yanu ၾ kany hkae mitar . ၿ pee aytar a rak song mwar deay karngnell 4 at aytar tong pang ayn tay sotar lonew m hut bhuu . at aytar a rak koay sarkhpo 4 may ya parnell 4 aanan 5 aytarng m hkanႏ ong bhuu sotar ၾ sar lany si par tay .