Zappl Nedir? Nasıl Para Kazanılır?

in #esteem6 years ago

Zappl twitter gibi 240 karakter sınırı olan ve steemit kullanıcı adımız ve şifremizle giriş yapabildiğimiz bir ortam sunuyor.

zappl.com adresinden fotoğraf ekleme, başlık yazma, 240 karakterlik içerik yazma izni veriyor. Etiket eklemek isteyenler ise #tag şeklinde paylaşımın içinde etikete yer verebilir.

Kazanç olarak ortalama 0.7 SBD oy alabiliyorsunuz. Alabiliyorsunuz derken alanı çok görmedim bu konuda çok cimriler. Örneğin bu yazıyı yazarken 12 saat içinde zappl etiketiyle paylaşılan yeni içerikleri inceledim oy alabilen yoktu.

Zappl.com da steemit, busy, esteem ve dmania gibi ortamlarda paylaştığınız içerikler gözükmüyor. Ama zappl.com da paylaştığınız içerikler steemit profilinizde gözüküyor.

Biraz oy ve yorum alanların genelde oy aldığına şahit oldum. Tam net bir kriter var mı araştırmama rağmen bendepek bilgiye sahip olamadım.

Türk kullanıcılar arasında 3 yorum ve 7 beğeni alıp bu şekilde oy alan bir arkadaşımız var.
image

Muhtemelen yeni olduğu için herkese oy veremiyor diye düşünüyorum. Çünkü busy ve dmaia'nın oy verdiği hesaplar zapll'den daha büyük ve oy gücü daha fazla. Şuan için profili çok zapll paylaşımı yaparak doldurmak mantıklı gibi durmuyor ama denemektende zarar gelmez.
image