Pay Pay

in #esteem6 years ago

Duizenden Engelse studenten werden onlangs geïnspi- reerd in de Engelse centra van Wall Street in Azië door middel van een reeks motiverende speeches en interactieve workshops van Nicole Maxali, de Amerikaanse acteur die een hoofdrol speelde in de tv-serie van 80 afleveringen van de WSE-cursus.

Nicole deelde haar advies om gemotiveerd te blijven en je doelen te bereiken tijdens meer dan 20 opwindende evenementen op 11 WSE-scholen in 3 landen in maart 2018. Nicole was verbaasd over de ontvangst van haar fans in WSE Zuid-Korea, Hong Kong en China. Nelson zei: "Stillspinningand recupererend van mijn 3 weken durende Azië tournee! Waar ik drie landen heb mogen bezoeken, vijf steden en meer dan duizend van mijn Aziatische fans ontmoet. En mijn live stream video's zijn bekeken door meer dan 100.000 fans in China. Het was een wervelwind van een reis ... ”

image

Een voorbeeld van een van die fans is de WSE-student Samuel Yan die zei: "Nicole's aandeel inspireert ons echt. Neem de tijd om naar je diepe stem te luisteren. Volg je hart om te gaan voor je dromen, ongeacht of er twijfels, angsten, uitdagingen zijn, obstakels.”

Nicole's personage Khae is een van de hoofdpersonen in de tv-serie die WSE-studenten helpt om Engels te leren in 20 levels van beginners tot gevorderden. Studenten volgen haar ontdekkingsreis terwijl ze haar dromen nastreeft in New York.

De gebeurtenissen in de WSE-centra omvatten Nicole die een motiverende toespraak hield over hoe ze moeilijke situaties in haar leven heeft overwonnen om vooruit te blijven gaan. Dit kan te maken hebben met het leren van Engels en de ondersteuning die leerlingen krijgen van het team in een Engels centrum in Wall Street.Nicolealsoran een acteerklas met enkele toptips uit haar ervaring als acteur en producent in New York.

Nicole ging zelfs op bezoek bij enkele van de bezienswaardigheden in de steden die ze bezocht, waaronder Busan, Seoul, de Hong Kong Flower Show en The Peak, de Bund in Shanghai, de Verboden Stad en zelfs de Chinese Muur!

Video speler

00:00

00:00

We laten het laatste woord aan Nicole (of Khae) over!

"Bedankt aan iedereen die deze Asia-tour mogelijk heeft gemaakt ... Ik ben gezegend met zo'n succesvolle carrière tot nu toe en nog meer dankbaar dat ik de wereld kan rondreizen als mijn baan. Dit alles zou niet mogelijk zijn zonder @wallstreetenglish_global @wsehk @ wsekorea en natuurlijk WSE China (wse.com.cn) "

Bekijk nog meer van Nicole's reis en de leuke evenementen in WSE-centra op deze Facebook-post en de hashtag Instagram:

Sort:  
UpvoteBank
Your upvote bank
__2.jpgThis post have been upvoted by the @UpvoteBank service. Want to know more and receive "free" upvotes click here

dat ik de wereld kan rondreizen als mijn baan. Dit alles zou niet mogelijk