Tere/hi

in #estonia3 years ago

EST
Tere, mina olen Gregor ja olen uus siin Hive platvormil. Ma täpselt ei tea mida siin veel tegema peab aga mulle öeldi, et siin saab normilt plekki hea contenti eest :)

ENG
Hi, my name is Gregor and I'm new here on the Hive platform. I don't know exactly what I'm doing here but I was told that you can get a money for good content here :)
130677120_3601059099987780_8232073410857762249_n.png

Sort:  

Tervi.
Tunne end siin mõnusalt, ja tõesti vastab tõele-hingega tehtud töö kannab vilja.

Tere tulemast Hivesse.
Tore näha et eestlasi lisandub siia :D

Paar tippi

  1. Kasuta non copyright contenti
  2. See ENG tõlge suht nice, laiendab võimalikku lugejaskonda
  3. Kasuta TAG-e targalt, need pmst su kõige tähtsam osa postitusest, et kuskil silma jääda.
  4. Kui sa kasutad hetkel hive.blog lehte, siis mina soovitaksin kasutada peakd.com platvormi, see on palju sõbralikum uuele kasutajale
  5. Keyde hoidmiseks ja kiireks kasutuseks on vist juba kõikides browserites HIVE KEYCHAIN addon. (Üle poole HIVEst kasutab seda addoni)
  6. Võid julgelt kontakteeruda minuga discordi kaudu tsnaks#0472
    Aitan igasuguste murede/probleemidega mis võivad tekkida. Ma pmst HIVE NERD ma tean suht palju kuidas siin askeldada.
    (Võin vastustega veidi aeglane olla, vahepeal on lihtsalt rohkem tegemist)

Lisaks soovitan vaadata https://splinterlands.com?ref=tsnaks mängu
See on HIVE Blockchainile ehitatud kaardimäng.

image.png

Fun fact: Ma olen sellesse pelasse algselt investeerinud vaid 10$ ja mu kaartide kollektsioon on hetkel väärt 2500$
Kui ei usu siis vaata mu kollektsioon üle https://peakmonsters.com/@tsnaks/collection

Congratulations @gregoruu! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Saint-Nicolas challenge for well-behaved girls and boys
HiveFest⁵ badges available in the HiveBuzz shop
The new HiveFest⁵ Attendee badge is waiting for you