စားျကအူးမား

in #food6 years ago

၎င်းနက်အဓိပ္ပာယ်၌၎င်း, သောဘေးကင်းလုံခြုံမှု, နှင့်ငြိမ်သက်ခြင်း၏ image
ကျနော်တို့က အမည်ခံသောသူအပေါင်းတို့သည်ဖြစ်အံ့သောငှါလိုရှိကြသည်, က၌ရှိကြ၏
အတွင်းပိုင်းကခင်မင်သိကျွမ်းနှင့်ဖြင့်လုပ်ဆောင်သွားရန်အရည်အချင်းပြည့်မီခံရ
ကျွန်တော်တို့ရဲ့ငွိမျအလုပ်အကိုင်ဖြစ်လာသောကြောင့်အသက်ရှည်သမျှအစိတ်အပိုင်းများအတွက်ကိုယျ့ကိုယျကို;
လုံးလုံးမူတည်မှသစ္စာရှိသောအဆက်မပြတ်သွားလည်းမရှိသကဲ့သို့ကျွန်ုပ်တို့ယုံကြည်ကိုးစား
အဆိုပါသင့်တင့်, တဦးတည်းမျိုးဆက်မှအခြားငှါ, တန်ခိုးရှင်လက်မောင်း
နိုငျငံတျောသညျတဖြည်းဖြည်းပင်လယ်တပါးမှနှင့်ကနေ "တိုးချဲ့ပါလိမ့်မည်
အဆိုပါမြေကြီးစွန်းတိုင်အောင် "ကိုမြစ် ပြီးစီးရန်
နိုင်ငံတစ်နိုင်ငံတစ်ဦးကိုချီမနေရကြ "အဲဒီပြီးသားစတင်နေပြီသူတို့အားပရောဖက်ပြုချက်၏
လူမြိုးတစျမြိုးဆန့်ကျင်ထား, မျှမကပိုစစ်လေ့လာပါ။ မိက္ခာ။ 😌
နှင့်အညီ, ချစ်သူတို့သူငယ်ချင်းကျွန်တော်ထိုဂတိတော်များရှိသည်ကိုမြင်လျှင်,
နှင့်အဆက်မပြတ်ကျွန်တော်တို့ကိုကြကုန်အံ့, ဘုရားသခင်ကသူတို့ကိုဖြည့်ဆည်းဖို့စတင်ကြောင်းယုံကြည်
ကြှနျုပျတို့၏စိတျလုံလုံလောက်လောက်အဆိုပါ ထံမှ ရှိသည်ဖို့ကွိုးစားအားထု
ယခုဘဝ၏စောင့်ရှောက်မှု, နှင့်ကမ္ဘာ၏မတ်ေတာရာမှကယ်နှုတ်တော်မူ,
အဘယ်သူမျှမမွကွေီးဥစ္စာမဟုတ်, ခံစားကျွန်တော်တို့ရဲ့တရားစီရင်ပိုင်နေကြပါတယ်စေခြင်းငှါ,
သို့မဟုတ်ဘုရားသခင်၌ကြောင့်နှုတ်ထွက်စာနှင့်တစ်ခုလုံးကိုယုံကြည်မှုကနေကျွန်တော်တို့ကို ရာမှ
မိမိအကောင်းကြီးမင်္ဂလာအရှိဆုံးဧကန်အမှန်သိမ်းပိုက်သည်, ထို့နောက်ကျွန်တော်ကျွန်ုပ်တို့၏ရွေးနှုတ် "ဟုပြောစေခြင်းငှါ
သူကငါတို့အဘို့ငါတို့အကြောင်းမရှိအားကြီးသောငါစစ်ကြောစီရင်မည်ဖြစ်၏။ ထိုအ
အဆိုပါနောက်ထပ်၌သူ၏အများဆုံးသနားတျောမူရည်ရွယ်ချက်များ၏မြှင့်တင်ဘို့လျှင်
မြေကြီး, သူပေးသောကသူ့၏ခါးသောဖလားအရသာဖို့ကျွန်တော်တို့ကိုပေးသင့်တယ်
သစ္စာစောင့်သောသူမြားကိုမကြာခဏကျနော်တို့မှန်ကန်စွာကိုပြင်ဆင်စေခြင်းငှါအို ပါပြီ
ကလက်ခံရရှိရန်! image
အဆိုပါအုန်းအုန်းသဲသဲနဲ့နှိုးဆော်လေးစားမှုနှင့်အတူယခုချစ်လှစွာသောသူငယ်ချင်း
ကျွန်တော်တို့ကိုအနီးကဒီတစ်ကြိမ်မှာမြေကြီးသား ၏, ငါတို့လိုရှိကြသည်
ကျွန်တော်တို့ကို၏အဘယ်သူအားမျှပရိသတ်စည်းဝေးရာတဲပြောင်းရွှေ့ပေမယ်အတွက်ကိုယျ့ကိုယျကို repose စေခြင်းငှါ
ဤအရာအလုံးစုံကိုလှုပ်ပင်, မရွှေ့ရကြလိမ့်မည်သောအရာကျောက်လက်နက်ခဲယမ်း
ဘုရားသခငျ၏ထာဝရတန်ခိုးတော်ကိုသိကျွမ်းခြင်းပညာနှင့်ခံစားချက်အတွကစောင့်ရှောက်ခြင်း
ကျွန်တော်တို့ကို မိမိကောင်းကင်အလိုတော်အထိပေးထားသောနှင့်မှနေ့စဉ်ပြုလုပ်
ဤလောက၏အရာကိုမဆို၌တည်သောအရာ ; ဘို့
မည်သည့်အတွက်လောကီအစိတ်အပိုင်းပြောင်းလဲအစိတ်အပိုင်းတစ်ခုဖြစ်ပါသည်, နှင့်တက်နှင့်ဖြစ်ပါသည်
နှိမ့်ချ, အပြည့်အဝနဲ့ဗလာ, ရှငျလနျးနဲ့ဝမ်းနည်း, အမှုအရာကိုကောင်းစွာသို့မဟုတ်နာမကျန်းဖြစ် go အဖြစ်
ဒီလောကအတွင်း။ သမ္မာတရားကိုတဦးတည်းပေမယ့်ဖြစ်ပြီး, အများအပြားဆက်ဆံထားကြပါတယ်အဖြစ်များအတွက်
၎င်း၏စိတ်ဝိညာဉ်၏, လောကီသားတဦးတည်းပေမယ့်ဖြစ်ပြီး, အများကြီးလုပ်နေကြတယ်ဒါ
ထိုသို့စိတ်ဝိညာဉ်အားဆက်ဆံ; ဤမျှလောက်များစွာသောကြောင့်စားသုံးကြဘူးအဖြစ်နှင့်ဤမျှလောက်များစွာသော
ကကျဉ်းမြောင်းနှင့်ပငျပနျးပါလိမ့်မည်။ ဒါပေမဲ့သူတို့ကတစ်ခုတည်း၌နေသောသူ
အမှန်တရား, သူတို့ထဲမှာ၏ဘဝနှင့်သီလခံစားရရန်နေ့စဉ်စောင့်ဆိုင်းနေ

Sort:  
UpvoteBank
Your upvote bank
__2.jpgThis post have been upvoted by the @UpvoteBank service. Want to know more and receive "free" upvotes click here