一個YouTube channel 的出現

in #food4 years ago

img_8860.jpg

事情是咁的。
當年SARS, 我奶奶係護士,要隔離。
我老公當年準會考生,一手肩負起買餸煮飯既任務。
因此,16歲來美做交流,到我18歲識佢,基本上教會大學生團契要煮飯都係佢。有時一煮就5、60人。
但佢好enjoy 煮,話減壓!

時間一下黎到今年隔離,我大住肚,胎又唔穩,屋企有兩位老人家,一位是我媽。我媽一日煮四、五人飯(有roommate), 煮到快崩潰。

我老公係Finance Manager,自己仲有份side job 幫一啲公司做bookkeep, finance analyze 咁樣,唔知係咪嫌自己唔夠忙🤷‍♀️
決定拍煮飯片上youtube。

是的,又唔敢出去買餸,物資短缺到爆既四月,佢開始拍片。一邊學一邊拍,仲學埋剪片(全部都係上網自學)到而家做出興趣,已係有50條片啦!

我雖然無講,但真心佩服佢!

我知道佢衝緊訂閱人數,但都知我地啲片唔係國際級,要吸引到人訂閱應該唔容易!但作為老婆,都想幫下佢,tum下佢開心🥳

如果你地需要一些煮飯的idea,(我地全部home cooking)又或者覺得我地channel 岩用,可否幫幫忙訂閱一下?
我聽說youtube 會刪走訂閱人士,但唔知咩條件先會刪,但如果可以,可睇一兩條片再訂閱應該會沒問題吧?🤷‍♀️

Channel 是food with stepbie!
Stepbie 是我們兩個的名字: stephen + Debbie
十八歲開始拍拖,一直沿用至今!(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)

food with stepbie

Sort:  

Congratulations @tydebbie! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 28000 upvotes. Your next target is to reach 29000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Project Activity Update