Δικτατορία των αισθήσεων!

in #foodphotography6 years ago

1b34f111-2888-4ff9-b233-bebef2dfdbfe.jpeg


Αποφάσισα να κάνω αποτοξίνωση στον οργανισμό μου!
Έτσι, έτριψα ένα καρότο, έβαλα μερικές σταγόνες λεμόνι
και μία κουταλιά νυφάδες βρώμης, ... τόσο απλά!
Δεν εξελίχθηκαν όμως τα πράγματα έτσι όπως το φανταζόμουν!
Επαναστάτησαν οι αισθήσεις μου, .....η αίσθηση της γεύσης μου,
διαμαρτυρήθηκε έντονα!
<< Δεν πιστεύω να με υποχρεώσεις να υποστώ αυτή την ταπείνωση>>;
Η όραση ήταν κάπως πιο συγκρατημένη!
<< Εεεεεε! .....ωραίο χρώμα έχει ....... αλλάααααα!>>
Η αίσθηση της ακοής, της όσφρησης και της αφής
δεν πολυνοιάστηκαν αλλά έκαναν συμπαράσταση!
<<Εδώ που τα λέμε, ένα δίκιο το έχουν>>! Είπαν συνωμοτικά!
<< Αν τολμήσεις και το φας αυτό θα κάνουμε απεργία >>,
είπαν αποφασισμένες όλες μαζί!
Τότε και εγώ επειδή δεν σηκώνω τελεσίγραφα και επειδή
γνωρίζω μεθόδους πίεσης για συμμόρφωση, πήρα ένα αφράτο
λαχταριστό λεμόνι το έκοψα μπροστά στα μάτια μου το έστυψα
επιδεικτικά και...... τέρμα η απεργία, κάτι ξέρουμε και εμείς για το
πείραμα του Παβλόφ!!!
Επειδή όμως δεν είμαι τύπος που τσαλακώνω υπάρξεις,
πήρα τις αισθήσεις μου και τις έβγαλα έξω για να τις κάνω το τραπέζι!
Κινέζικο! ....... σούσι με αβοκάντο και γαρίδες τυλιγμένα σε φύκι!

Ευχαριστώ!
@onart


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

Απεργία στο γράψιμο τώρα;

Έχω εκνευριστεί με τους κανόνες συμμόρφωσης του ίντερνετ σχετικά με την "ασφάλειά μου" ! Έχω ήδη κλείσει τον λογαριασμό μου στο φου μπου ....... και τώρα το steemit μου κάνει το ίδιο! .......υπάρχει όμως ακόμη εναλλακτική με το steepshot και το busy. org! Οπότε ..... θα ανεβάζω από εκεί! Η καλοσύνη σου είναι σκυτάλλη ....... την παίρνω και τρέχω! :)

Και το φαγητό σε τέχνη μπορείς να μετατρέψεις!!!

Είσαι ωραίος τύπος !

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-15T18:07:39
Account Level: 0
Total XP: 80.20/100.00
Total Photos: 11
Total comments: 13
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

nothing better than sushi💛

@martaedyta, Σε ευχαριστώ! :)

@giosou, ......αυτά παθαίνεις όταν ακολουθάς ωραίους! :)