Kingdom Come: Deliverance has the best RPG mission I ever played

in #gaming6 years ago (edited)



Click the image to see the video

Do you remember my first KCD stream, where I wasn't able to complete one mission because the bench I was supposed to sit on was bugged? In the weekend I found out that it was such a cool mission.

How did I find it out?

Well, I turned on KCD after about 14 days. I was waiting for 10 minutes to load it, and then I became rage monster. Why is my last save not loaded? Where are my saves? I was mad a lot. But what can I do? I played a part of the game again until my boyfriend came back home and found out that I was unwillingly playing KCD on his PS4 account all the time. Yeah, I'm retarded, but in the final I don't regret it because thanks to my mistake, I didn't miss the best RPG mission I've ever played.

Not to spoil the game to those who are playing it or are planning to play it, I will sum up this mission like this: You are investigating a crime and want to get a confession of one dead suspect from such a corrupted priest. But, of course, he fills the confessional secrecy, so you go with him to the pub. And this conversation definitely doesn't end with one beer...

For other people who don't want to play this game or hesitate to buy it or don't mind spoilers and also for non-players, I made this video. But I've cut some of the sections (to make the content kid-friendly or more fun) so don't worry. I won't spoil you the whole mission.

I hope you enjoy it at least as much as I do!

Right from the beginning, you can hear a really catchy and great song, which is in the Czech language! That surprised me a lot, and so there is (exceptionally) also a Czech translation of this gaming post.

This song fascinated me so much that I decided to translate it also for non-Czech audiences. I tried to translate it so that you can sing it, but I'm not a pro. There is about 75% of literal translation, and I have modified it just a little to make it sound better. However, I think I translated it better than one person whose comment I found on Youtube :D

So try to sing it :)

A poverty, plague and famine came
It will stand no proper man
On the county was a great sadness
Who had his legs, long ago escaped
Children scream, women are scared
Who lived yesterday, is dust today
Even the holy men are afraid
I wouldn't want to be one of them

We do not care
So we will drink one
We'll get drunk like it'll be the last day
We will have fun
And celebrate until dawn
So roll out the barrels and sit down

So sit down here
And show them to us
Show the boobs like balloons
Tomorrow is the doomsday
So pour me now
To let the world spin
Nobody knows at all today
If Jesus will appear next day
And it's not the last time

Pamatujete si někdo můj první pokus o stream KCD, kde jsem nebyla schopna dokončit jednu misi, protože se mi bugla lavice, na kterou jsem si měla sednout? Tak přesně o tuhle skvělou misi jsem přišla.

Jak jsem to ale zjistila?

No, to si takhle zapnu po cca 14 dnech KCD. Čekám tak 10 minut než se načte a po načtení začínám zuřit. Jakto že se mi nenačetl můj poslední save? Jakto že tam ty savy nejsou? Byla jsem nepříčetná. Ale co se dá dělat, hrála jsem tedy část hry znova, abych poté, co se přítel vrátil domů, zjistila, že jsem nechtíc zapnula na PS4 jeho účet a hrála jsem na něm celou dobu. Jo, jsem pako, ale ve finále toho vůbec nelituju, protože nebýt tohoto mého omylu, přišla bych o tu nejlepší RPG misi, kterou jsem kdy hrála.

Abych úplně nespoilovala hru těm, kteří ji už hrají a nebo to mají v plánu, tak tuto misi shrnu asi takhle: Vyšetřujete zločin a chcete z takového zkaženého kněze vytáhnout zpověď jednoho z (mrtvých) podezřelých. Ten se ale samozřejmě ohání zpovědním tajemstvím, takže s ním jdete na pokec do hospody. A tento rozhovor rozhodně nekončí u jednoho piva.

Pro ostatní lidi, kteří tuto hru buď hrát nechtějí, váhají o její koupi, nevadí jim spoilery a nebo nejsou hráči vůbec, jsem připravila toto video. Některé úseky jsem ale vystříhala (aby byl obsah vhodný pro děti a video bylo zábavnější), takže se nemusíte bát, že vám prozradím obsah celé mise.

Doufám, že se u toho pobavíte alespoň tak, jako já!

Hned na začátku můžete slyšet hrozně chytlavou a skvělou písničku, která je dokonce česky! To mě neskutečně překvapilo a proto také výjimečně přidávám k hernímu postu i český překlad.

Ta písnička mě okouzlila natolik, že jsem se rozhodla ji přeložit i pro nečeské publikum. Snažila jsem se to přeložit tak, aby byla zpívatelná, ale nejsem profík. Z 75% je to překlad doslovný, upravila jsem jen něco málo, ale myslím si, že jsem ji přeložila rozhodně líp než jeden člověk, jehož komentář jsem našla na Youtube :D

Tak si ji zkuste zazpívat také :)

Přišla bída, mor a hlad
To neustojí řádnej chlap
Na kraj padnul děsnej smutek
Kdo měl nohy, dávno utek
Děti řvou, ženský maj strach
Kdo včera žil, dneska je prach
Už se i bojí svatí muži
Nechtěl bych bejt v jejich kůži

Nám je to jedno
A tak si dáme jedno
A vožerem si huby jako v poslední den
Budem se bavit
A do rána slavit
A tak vyval sudy a posaď se mi sem

Tak posaď se sem
A vyval je ven
Ukaž kozy jako vozy
Zejtra je tu soudnej den
Tak nalej mi hned
Ať točí se svět
Vždyť dneska vůbec nikdo neví
Zda se zítra Ježíš zjeví
A není to naposled


Sources:

Czech lyrics

May the seed be with you! :D


▶️ DTube
▶️ IPFS

Sort:  

Nevím, jestli je chyba u mě, ale ten český sloupec je hodně úzký ;)

Každopádně mám rád rozhovory, které nekončí jedním pivem :))

To možná jenom tak vypadá, protože nevím, jak to zarovnat do bloku a na střed se mi to dávat nechtělo :)

A to je super! To by se ti tahle mise mohla líbit taky. Fakt jsem se u ní dost zasmála a lepší hospodskou písničku jsem snad neslyšela. Škoda že trvá jen minutu.

To je dost pravděpodobné, jenže na svém psacím stroji tu hru těžko spustím ;)

Tebe by zase mohl zaujmout T. R. Field. Kdyby česká hospodská poezie měla svého krále štamgastů, byl by jím dozajista on. I názvy básnických sbírek, třeba Kosočtverce na ohradách (ne každý pajzl měl tehdy vlastní toalety) mluví samy za sebe ;)

Jestli je to v podobném duchu jako tato písnička, tak jeho tvorbu rozhodně ráda prozkoumám :D

@pipiczech je fakt notor :D

No co, předposledně jsem dopadla jak Bohut :D

No, jestli jí to doma prochází ;) Ale já to chápu, kam se hrabe Mana :)

No, mně ta píseň připomněla nádherné souborné dílo "Carmina Burana", jen si nejsem jist, zda někde existuje český překlad. Ale v originále má rozhodně své kouzlo. ;)

Potkal jsem minimálně částečný překlad, ale ne digitálně.

That is indeed surprising that they have the song in the Czech language but its very cool

Well, since it is a czech game from czech history, it doesn't surprise me that much, but still, it is cool to hear the czech song in the game with english dubbing :D I feel sorry for all foreigners, who don't understand it and this is also why I tried to translate it.

Cant say I've played this but it certainly something i'd like to try. Nice post!

Thanks! It was released last month. I really enjoy the story and environment, but on the other hand, the combat system is quite challenging. It has complicated controls, and there is no healing at all.

Wow @pipiczech, i love what you did with writing this post in 2 languages. I had never seen something like this before, same text next to each other in different languages. Very well done sir!

Thank you! Similarly like you I saw it on some other blog, so I searched the Steemit for some tutorial and got one! All you can do is to put the text into: <div class='pull-left'>text in 1st language</div> and <div class='pull-right'>text in 2nd language</div> :)

Result:

text in 1st language
text in 2nd language

where can u get this game btw? is it on steam. your blog makes me wanna play it

I'm glad to hear it! It is available for PC (so even on Steam), PS4 and Xbox One :)

Už pár rokov ma akosi nebaví nič hrať. Niekedy aj príde na mňa chuť, že by som čosi zahral. No nainštalujem niečo, pustím a do 10 min. to vypínam. Už hrám iba niekedy s kamarátom pustíme online proti sebe Fifu a pri tom kecáme o politike a tak, taký oddych pri káve. :D

Trochu tě chápu. Ne že by mě nebavilo hrát hry, ale jakmile mi nějaká nejde, tak se mi ji prostě nechce hrát, protože se u toho tak akorát vztekám (např. u stříleček). A vždycky jsem měla radši singleplayerovky, protože ti do hraní nikdo nekecá.

taký oddych pri káve

To spíš zní jako oddych při Fife :D Oddychová hra je pro mě třeba PUBG, ale třeba u takového Overwatche se řeší akorát hra.

Ja tiež radšej singleplayerovky a hlavne s nejakým parádnym príbehom. Napr. z takej Mafie I si každý rok skoro púšťam vyše 2-hodinové video na YT, kde súu všetky scény pohromade v jednom videu. A pozerám to ako keby film. :D

O Mafii mi všichni říkají, že si ji musím zahrát, takže už ji mám koupenou na Steamu a jen čeká až na ni přijde řada :D
Na Youtube jsem vyhledávala akorát romance s postavami v Dragon Age Inquisition. Tu hru jsem prostě zbožňovala.