You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kingdom Come: Deliverance has the best RPG mission I ever played

in #gaming6 years ago

Trochu tě chápu. Ne že by mě nebavilo hrát hry, ale jakmile mi nějaká nejde, tak se mi ji prostě nechce hrát, protože se u toho tak akorát vztekám (např. u stříleček). A vždycky jsem měla radši singleplayerovky, protože ti do hraní nikdo nekecá.

taký oddych pri káve

To spíš zní jako oddych při Fife :D Oddychová hra je pro mě třeba PUBG, ale třeba u takového Overwatche se řeší akorát hra.

Sort:  

Ja tiež radšej singleplayerovky a hlavne s nejakým parádnym príbehom. Napr. z takej Mafie I si každý rok skoro púšťam vyše 2-hodinové video na YT, kde súu všetky scény pohromade v jednom videu. A pozerám to ako keby film. :D

O Mafii mi všichni říkají, že si ji musím zahrát, takže už ji mám koupenou na Steamu a jen čeká až na ni přijde řada :D
Na Youtube jsem vyhledávala akorát romance s postavami v Dragon Age Inquisition. Tu hru jsem prostě zbožňovala.