Hayat Kurtarıcım Steemit [Cointurk 16. Projesi]

in #hayat6 years ago

yıllardır makale yazarak başkalarının işlerini yaparak geçimimi sağlamaya çalıştım.Fakat steemiti yeni keşfettim ve artık kendi işimi yaparak geçimimi sağlayacağıma inanıyorum.bu dünyada gerçekten para kazanma çok zor farkındayım ve böyle kolayca para kazanılan platform sanırım dahada bulunmaz.Ama kusadası arkadaşımın destekleri olmasa yinede zor olacaktı kendisine bu projeleri yaptığı için teşekkür ediyorum ve devamını diliyorum.

Steemit ile hayatımda neler değiştiğini merak edenler için olanlar ısöyleyeim
Henüz yeni başladığım için çokta birşey değişmedi fakat neler değişecek diye merak edenler olacaksa söyleyeyim.
en azından artık kıt kanaat geçinirken buradaki kazancımı yatırım amaçlı kullanabileccğeim.Her ne kadar yatırım için düşük miktar gibi görünsede inanıyorumki birgün bu kazandıklarım ile belki bir düğün belki çocuğumun okul masrafları karşılanacaktır.çünkü 2 sene önce coinlerin fiyatı nerden nereye geldi ve inanıyorumki yeniden bu steem coin ile geleceğimi inşa edebileceğim..bigstock_Welcome_To_The_Future_Green_Ro_11944688.jpg

Sort:  

Amazing post ! Upvoted from @chanthasam ! Follow me, comment, upvote my post for to get more vote from me. When I see you comment and upvote on my post, I will give you an upvote and comment back. Thanks ! Together we grow !