You are viewing a single comment's thread from:

RE: Painting a 2D Iron Armor in real time. [ Game Asset ] #4

in Threespeak - OLD4 years ago (edited)

Teşekkür ederim ^^ izleyenlerin hızlandırmayı yada videoyu atlamayı kendileri seçmelerini tercih ediyorum. Videoyu hızlandırıp 8 dakika da yapabilirdim. Youtubeda ya da diğer platformlarda öğrenmek için izlediğim videoların hemen hepsi çok hızlandırılmış ve birşey takip etmek gerçekten zor , ben kendi videolarımda gerçek halini koymak istedim ki, öğrenmek adına takip etmek isteyenler her ayrıntıyı görebilsin, seyir zevki için izleyenle de hızlandırarak atlayarak izleyebilsinler ^^

Sort:  

çok iyi düşünmüşsün, diğer videolarda hızlandırılmış izlerken pek bir şey anlaşılmıyor.
ben keyifle izledim sıfırdan oluşumunu hem de hızını arttırmadan normal şekliyle :)