You are viewing a single comment's thread from:

RE: How my hometown basketball club beat the odds (and Nymburk) again

in Sports Talk Social2 years ago

Díky za perfektní shrnutí! To jsem netušil, že je to strategickej krok. Myslel jsem si, že po úvodním vítězství se Nymburk prostě uspokojil na chvíli a Opavě pomohla ta role outsidera + domácí publikum. :)

Apropo je nějaká šance, že někdo z těch zraněných se vrátí, kdybyste v tý sérii zůstali až do konce?

Sort:  

V pohodě, rád jsem uvedl věci na pravou míru. Je škoda, že ani třeba ČT se včera během přímého přenosu neobtěžovala zjistit, jak se věci mají a Bažant s Velenským celou dobu jen mleli o tom, jak už Opava nemá sílu a jak nás Nymbáč válcuje. Vždyť v základu nastoupil náš rozehrávač číslo pět (dvojka, trojka a čtyřka jsou zranění), aby si Šířa odpočinul, jenže on se pak v tom zápase zranil i ten pátý, takže Šířa musel neochotně zpět na plac...

Ty zranění, to proste nepůjde. Zlomená ruka, vykloubené kotníky, zlomený nos atp. Fakt neuvěřitelné, jak se to vysralo všecko naráz :( Během sezony jsme neměli skoro nic...

To je tak, když se to všechno vys*ere na poslední chvíli. Škoda, asi to mohla bejt dost zajímavá série... no snad jste ještě neřekli poslední slovo a minimálně dnešek si užijete! :)

Dík :) Já dnes bohužel jen na dálku u přenosu, ale tepovka mi stoupá už teď :D