You are viewing a single comment's thread from:

RE: NBA play-off tipping challenge: Milwaukee Bucks vs. Boston Celtics

in Sports Talk Social2 years ago

Nakonec 103:101 pro Bucks, takže jsi byl nejblíž, gratulka :)

Jo, zatím pohoda, jak jsem předpokládal ;) Myslím, že v úterý je doklepnem. Pak hlavně zmobilizovat všechny zbývající síly a pokusit se (letos už podruhé) přepsat české basketbalové dějiny. Mám v plánu být osobně přítomen na všech finálových zápasech proti NBK (doma i venku), nechtěl bys na některý z nich do NBK taky dojet? Z Pardubic to máš kousek :) Zafandíme, pokecáme :)

Sort:  

Asi bych měl častěji tipovat za sebe a neptat se baskeťáků :D

Hele nechci úplně slibovat. Já mám většinou odpoledne tréninky a třeba čtvrtky a středy totálně zabitý. Tam se prostě nedostanu. Ale kdyby to vyšlo na pondělí/úterý, dalo by se to nějak udělat. Hádám ale, že do Nymburku jen tak lístek na místě neseženu ne? :D

Já myslím, že lístky problém nebudou ;) Návštěvy jsou v Nymburku dlouhodobě velká bída... Naši fans určitě dorazí, ale nevyprodají to. Takže podle mě prostě lístky budou i na místě. Nechme to tedy otevřené ;) U nás vyprodání haly na finále "hrozí" celkem dost, ale Opavu máš z ruky, tam tě tahat nebudu, byť teda zážitek to bude bezpochyby nezapomenutelný ;)

Napíšem si na Discord, až budeme vědět nějakej datum :)